Через кілька місяців Євросоюз зазнає гострої нестачі дизельного палива. Про це повідомляє Bloomberg.
«Запаси дизельного пального в північно-західній Європі впадуть на початок весни до мінімуму за останні 12 років», - пише агентство з посиланням на звіт консалтингової компанії Wood Mackenzie Ltd.
У публікації йдеться, що оскільки на початку лютого Європейський Союз має намір припинити морські постачання російського палива, і так напружена ситуація з постачаннями на континент ризикує погіршитися.
«Скорочення запасів сприяло підвищенню рентабельності нафтопереробних заводів, стимулюючи європейських операторів працювати на повну силу», - повідомив аналітик Wood Mackenzie Джеймс Барлей.
Це, на його погляд, спровокувало підвищення видобутку нафти на 420 тис. барелів на місяць.
Однак Росія, як і раніше, залишається єдиним великим постачальником дизельного пального для Європи морськими шляхами, і з огляду на санкції, накладені на російські енергоносії, дизельна криза в ЄС неминуча, пише агентство.
Зазначається, що ще одна проблема для ЄС і США пов'язана зі структурою ф'ючерсних ринків. Зокрема «швидкі» постачання пального коштують дорожче, ніж те саме пальне, доставлене трохи пізніше. Це перешкоджає накопиченню запасів.