У ЄС хочуть встановити зарядні станції для електротранспорту через кожні 60 кілометрів

17:23 06.10.2022
У ЄС хочуть встановити зарядні станції для електротранспорту через кожні 60 кілометрів

Транспортний комітет Європарламенту представив свої пропозиції щодо прискореного розширення інфраструктури заправок та резервуарів H2. У деяких випадках вимоги Комітету навіть виходять за межі планів Єврокомісії.

Пропозиції або офіційно шаблон для регламенту ще не мають обов'язкової юридичної сили. Тепер вони обговорюватимуться на пленарному засіданні Європарламенту і, якщо вони там будуть прийняті, будуть переговори з урядами в Раді ЄС. Потім пропозиції мають бути включені до відповідного законодавства.

Комітет з транспорту закликає до того, щоб до 2026 року зарядні станції для електромобілів були доступні через кожні 60 кілометрів основних маршрутів до ЄС - зокрема, йдеться про «електричні зарядні пули», тобто більші системи з кількома стовпцями. Відстань 60 кілометрів також призначена для електричних комерційних транспортних засобів, таких як електричні вантажівки та електричні автобуси, але спочатку обмежена десятьма основними транспортними артеріями Трансєвропейської транспортної мережі. З 2028 року (замість запропонованого Комісією 2031 року) мають бути гарантовані дві станції зарядки вантажівок на одне місце для паркування.

Однак комітет також хоче просувати інфраструктуру для водню: відповідні заправні станції мають бути доступні кожних 100 кілометрів. Цим комітет виходить за межі вимог Комісії ЄС, яка планувала до 2031 року встановлювати водневу заправну станцію через кожні 150 кілометрів. Комітет тепер хоче кожні 100 кілометрів, і це також до 2028 року.

Відповідно до пропозиції, як точки зарядки, так і заправні станції повинні бути прості в експлуатації та зручні для користувача. Крім того, ціни за кВт*год чи кілограм мають бути представлені прозоро.

Однак країни ЄС все ще можуть протистояти цьому, вживши заходів самостійно: комітет хоче отримати плани до 2024 року щодо того, як уряди мають намір досягти обов'язкових національних мінімальних цілей. Якби на той час німецька мережа була реалізована в Німеччині, вимога щодо зарядних станцій через кожні 60 кілометрів у цій країні вже була б перевищена.

«Стійкі альтернативні види палива та розвиток їхньої інфраструктури відіграють ключову роль у переході до успішної декарбонізації транспортного сектора», - каже доповідач Європейського парламенту з інфраструктури альтернативних видів палива Ісмаїл Ертуг.

«Швидше розширюючи зарядну інфраструктуру, ми полегшуємо людям та промисловості перехід на нешкідливу для клімату мобільність».


Источник: UA-electro
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024