Новий вигляд переосмислює оригінальний логотип, який вперше використав засновник Бренду Андре Сітроен. Натхненням для цього логотипу була металообробна компанія Андре, яка виробляла зубчасті колеса для систем передач, що по формі нагадували шевроноподібну «ялинку». З тих пір знайомий образ «подвійного шеврону» залишається в основі ідентичності CITROEN.
Вперше нова емблема з’явиться наприкінці вересня на унікальному концепт-карі сімейства CITROEN. А починаючи з середини 2023 року новий логотип буде з’являтися на новинках та концептах CITROEN. На доповнення до нового логотипу зміниться айдентика Бренду, а також фірмовий підпис, який обіцяє: «Ніщо не рухає нас так, як CITROEN» («Nothing Moves Us Like CITROEN»)
Генеральний директор CITROEN Венсан Кобе розповідає: «Оскільки ми починаємо, ймовірно, найцікавіший розділ у нашій славетній 103-річній історії, настав час для CITROEN прийняти новітній та сучасний вигляд. Ми прагнемо застосовувати більш інклюзивний підхід до майбутньої сімейної мобільності, і ми твердо віримо, що минулі, теперішні та майбутні клієнти погодяться, що ніщо не рухає нами так, як CITROEN.»
Центральне місце в новій айдендиці Бренду займає всесвітньо відомий символ CITROEN — подвійний шеврон. Сьогодні ми спостерігаємо десяту суттєву зміну логотипу CITROEN з моменту заснування компанії в 1919 році. Шеврони стали більш ширшими та більш виразним, що особливо добре помітно на контрасті з більш м’яким овалом, що оточує шеврони як рамка. Новий логотип CITROEN започаткує новий напрям у мові дизайну продукту. З появою обрамлення навколо шеврону, значок стане одразу впізнаваним елементом підпису всіх моделей CITROEN.
Глобальний бренд-дизайнер CITROEN Александр Реверт зазначив: «Вибір повернутися до спадщини 1919 року не є випадковим. Наразі ми намагаємося визначитися з нашим майбутнім фокусом і тому для нас було логічно закрити цикл, повернувшись графічно до першого логотипу Андре Сітроена. Саме він представляв справжню обіцянку доступної та інноваційної мобільності для всіх. В результаті ми отримуємо більш виразний та впізнаваний підпис бренду, що обіцяє ще більше інновацій та технологій у новому розділі історії CITROEN.»
Новий стиль також виходить за межі використання логотипу на транспортних засобах, щоб охопити всі елементи фірмового стилю компанії: від мерчандайзингу та документації до дилерських центрів і корпоративних будівель. Сучасні вивіски будуть легшими та енергозберігаючими, а також не міститимуть хрому, щоб підвищити можливість переробки.
Зміни стосуються і палітри кольорів, які уособлюють бренд, роблять його впізнаваним. У той час як білий і холодний сірий створюють основу спокою і легкості, два фірмових кольори будуть представлені як контрастні акценти.
Історичний колір, який використовувався на культових автомобілях протягом усієї історії компанії, включаючи 2CV і DS, заспокійливий Monte Carlo Blue повернеться до палітри бренду. Крім того, більш енергійний і виразний інфрачервоний колір замінить червоний, який зараз використовується, щоб додати баланс і динамічний контраст у деталях.
Новий еволюційний логотип і фірмовий стиль CITROEN поєднуються з підписом «Ніщо не рухає нас так, як CITROEN» («Nothing Moves Us Like CITROEN»), щоб підкреслити майбутню революцію в підході бренду до доступних мобільних рішень.
Лоран Барріа, керівник відділу маркетингу та комунікацій CITROEN, каже: «Приймаючи наше коріння та переосмислюючи нашу ідентичність у сучасний спосіб, ми посилаємо чітке повідомлення всім, що, незважаючи на те, що ми залишаємося вірними своїй ДНК бренду, ситуація в CITROEN різко змінюється.
Ми продовжуємо створювати сміливі рішення, які роблять електричну мобільність більш доступною, і ми сповнені рішучості довести нашим клієнтам і собі, що ніхто і ніщо не рухає нами так, як CITROEN.
Це вимагає революційного мислення в усьому, що ми робимо: від інноваційних транспортних засобів, які ми створюємо, до інклюзивних, відповідальних послуг, які ми надаємо. І це вимагає від нас висловлювати та підтримувати наш унікальний підхід. Це саме те, що ми обіцяємо зробити сьогодні».