Концерн Ford призупинив постачання автомобілів через відсутність логотипів. Представник компанії підтвердив, що Ford зіштовхнувся з дефіцитом лейблів блакитного овалу та ідентифікаторів моделей. Без розпізнавальних знаків відвантаження машин дилерам неможливе, а знайти достатню кількість шильдиків, що підходять за розміром, виявилося непросто. За неофіційними даними, проблема торкнулася навіть наймаржинальніших «Фордів»: пікапів F-Series.
Журналісти вважають, що дефіцит логотипів Ford виник після того, як партнер американського концерну Tribar Technologies призупинив виробництво в серпні через екологічний скандал. Тепер випуск шильдиків відновлений у повному обсязі, але простий вплинув на конвеєр Ford.
Керівництво компанії Ford намагалося замінити звичні значки на тимчасові заглушки, надруковані на 3D-принтері, проте якість таких блакитних овалів не влаштувала замовника. Знайти альтернативні логотипи виявилося складним завданням, тому американським дилерам і клієнтам варто готуватися до затримок поставок.
До кінця третього кварталу кількість недоукомплектованих автомобілів на стоянках Ford сягне 45 тисяч штук. Відсутність значків - менше із зол. Автомобільна промисловість страждає від нестачі напівпровідникових чіпів та інших важливих деталей, і за прогнозами аналітиків проблеми з ланцюжками поставок не зникнуть протягом всього 2023 року.