Як за час війни в Україні змінилися уподобання покупців автомобілів

19:58 16.09.2022
Як за час війни в Україні змінилися уподобання покупців автомобілів

Провідні оператори вітчизняного автомобільного ринку розповіли AUTO-Consulting, як під час війни змінилися уподобання українських автомобілістів.

На зміну вподобань наших автомобілістів вплинуло багато факторів. Серед них не лише економічна ситуація в Україні та дефіцит деяких моделей. Простежуються і деякі загальноєвропейські тренди. Зокрема, у прес-службі компанії «Рено Україна» повідомили, що найпомітніша зміна, яка відбулася, це - зростання попиту на електромобілі. Цей клас виріс втричі, порівняно із минулим роком. Щодо кардинальних змін у вподобаннях по моделям із двигунами внутрішнього згоряння, у компанії їх не бачать. Наприклад, Duster, як був бестселлером серед моделей Renault, так ним і лишився.

Тенденцію зростання цікавості до електрокарів відзначили і в прес-службі компанії «Ніссан Мотор Україна». Так, тут вже не перший місяць фіксують значне збільшення попиту на електромобіль Nissan LEAF.

У прес-службі компанії «Стеллантіс Україна» також відзначають значне зростання інтересу покупців до електромобілів та гібридів. З початку року в компанії змогли анонсувати ціни на Opel Mokka-e, DS 3 Crossback E-Tense, Peugeot e-Rifter. Також зараз проходить сертифікацію та вивчається попит на новий вид мобільності - Citroen Ami Cargo серед бізнес середовища.

Крім цього, у прес-службі зазначають, що клієнти шукають найвигідніші умови на ринку. Потенційні покупці не завжди готові чекати на авто з поставки і бажають здійснити придбання день в день. Щоб спростити цей пошук, «Стеллантіс Україна» пропонує використовувати онлайн склади, які має кожен з брендів компнії. На них представлені ті авто, які є в наявності і їх можна купити вже сьогодні.

За інформацією прес-служби компанії «Єврокар» попит на нові автомобілі SKODA на разі перевищує можливості автовиробництва. Тож важко говорити про тенденції в уподобаннях покупців. Довоєнні складські запаси повністю розпродано, а серед доступних клієнтам моделей мають перевагу кросовери Kodiaq та Karoq.

Звичайно, вибір покупців зумовлювала і наявність певних нових моделей окремих марок у вільному продажі. На думку прес-служби компанії «ММС Україна», велика кількість клієнтів обирали для придбання саме ті моделі Mitsubishi, які вже були в салонах дилерів та на складах в Україні.

У прес-службі компанії «АВТ Баварія Україна» повідомляють, що важко сказати, чи відбулися зміни у вподобаннях, оскільки дефіцит моделей BMW та MINI, на жаль, триває й надалі.

Про те, що зараз ще важко казати про виражену тенденцію змін вподобань вітчизняних автомобілістів, повідомили і в прес-службі компанії «Субару Україна». В умовах досить сильного дефіциту автомобілів усіх брендів в цілому, покупці намагаються задовольнити пріоритетні потреби. Зокрема: надійність, якість, співвідношення ціни та якості. Менш суттєві критерії, які раніше були досить важливими для покупців, зараз, при виборі автомобіля не розглядаються, як основні, - констатують у прес-службі.

За таких умов можна сказати, що добре хоча б те, що незважаючи на війну, в Україні не зник попит на нові моделі автомобілів. А всі тренди уподобань вітчизняних автомобілістів повною мірою стануть відчуватися, коли в автосалонах зникне дефіцит. 


Источник: AUTO-Consulting
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015