Компанія Meyers відома по баггі Manx, який випускався у 60-70 роках минулого століття і базувався на платформі оригінального Volkswagen Beetle. 2000 року виробництво культових баггі перезапустили, а тепер модель вирішили осучаснити: замінити двигун внутрішнього згоряння на електричну силову установку. Від «візка» Beetle фірма відмовилася на користь алюмінієвого монокока. Але головна особливість електричного баггі у версії 2.0 - значний запас ходу 482 кілометри.
Деякі характеристики майбутнього електробаггі вже відомі. Так, наприклад, заявлено систему рекуперації енергії, систему швидкої зарядки, незалежну підвіску, електропідсилювач керма і два варіанти батареї на вибір, ємністю 20 і 40 кіловат-годин. Запас ходу в залежності від версії варіюється від 241 до 482 км.
У рух Manx 2.0 приводитиме двомоторна силова установка, причому обидва електродвигуни встановлять на задній осі. Сукупна віддача двох моторів складе 202 кінські сили і 325 Нм моменту. З місця до 100 кілометрів за годину баггі буде розганятися менш ніж за п'ять секунд.
Що стосується інших параметрів, то довжина Meyers Manx складе близько двох метрів, а маса - 750 кілограмів, тобто він виявиться на 200 кілограмів важчим за оригінальну модель.
Перша партія батарейних Manx зійде з конвеєра 2023 року, а повноцінне серійне виробництво запустять не раніше 2024-го.