Nissan Motor припиняє продажі культового субкомпакту March у Японії, через сорок років після виходу на ринок у 1982 році. За ці роки було продано приблизно 2,57 мільйона екземплярів.
Як повідомила японська газета Kyodo з посиланням на власні джерела в компанії, причиною відмови від March стало падіння попиту на колись один з автомобілів марки, що найбільше продаються. За даними інсайдерів, завод Nissan у Таїланді, звідки хетчбек постачали на японський ринок, вже припинив складання моделі. Тоді як поза Японією хетчбек продовжать продавати під маркою Micra.
За даними Японської асоціації автомобільних дилерів, 2021 року на внутрішньому ринку було продано близько 8800 автомобілів March. Для порівняння того ж року продаж флагманського компакту Nissan Note склав близько 90 000 екземплярів.
Рішення про завершення виробництва Nissan March - частина стратегії щодо скорочення продуктової лінійки марки та зосередження ресурсів на електромобілях. До 2026 фінансового року компанія планує інвестувати в електрифікацію 14 мільярдів доларів, а до 2030 року запустити 15 нових повністю електричних моделей.