Китайці назвали слабкі місця нового турбомотору Great Wall

20:57 20.08.2022
Китайці назвали слабкі місця нового турбомотору Great Wall

Китайський канал Dongchedi опублікував десятихвилинний ролик з розбором силової установки рамного позашляховика Great Wall Tank 300. Більшість відео була присвячена особливостям і слабким місцям нового 2,0-літрового турбомотора E20CB, трансмісії «трисотого» та системі його повного приводу. Портал «Китайские автомобили» переклав відео російською мовою.

Китайські блогери розбирали ранній Tank 300, який використали для журналістських тест-драйвів та демонстрації можливостей новинки. Всі 30 тисяч кілометрів позашляховик пройшов у жорстких умовах - двигун працював на низьких оборотах при великих навантаженнях, машину заправляли різним паливом, а в ході зимової серії випробувань Tank взагалі було заведено цілодобово.

Турбомотор виявився зношеним більше, ніж очікувалося - блогери звернули увагу на надмірний нагар, відкладення на верхній частині поршнів та подряпини на стінках циліндрів. Оглядачі зробили знижку на хардкорні тести, але зазначили, що власнику краще заздалегідь готуватися до офф-роуду - не економити на повітряних фільтрах, а після повернення з покатушок міняти масляний фільтр та мастило.

Двигун E20CB відрізняється просунутою вихлопною системою з електронним керуванням та безпосереднім уприскуванням палива. При цьому він має чавунний блок (схожий конструктивно на блок турбомотора Volkswagen EA888), а системи безступінчастої зміни висоти клапанів немає, і для позашляховика це швидше плюс.

Щодо трансмісії, то до неї питань у блогерів не виникло. Після 30 тисяч кілометрів на бездоріжжя міжколісні диференціали виглядають як нові, не вдалося знайти слідів зносу і на роздавальній коробці. За даними Dongchedi у базових Tank 300 автоматична система повного приводу з багатодисковою муфтою BorgWarner - така конфігурація підійде тим, хто не планує штурмувати важкий бездоріжжя.

Китайський блогер вважає, що надійність заднього моста та системи повного приводу Tank 300 висока, а ось у двигуна є слабкі місця. Однак навіть після 30 тисяч кілометрів у складних умовах силовий агрегат не має «масложеру», збільшеної витрати палива чи інших ознак, які можуть докучати власнику.


Источник: Мотор
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015