Компанія XPeng Motors представила свою технологію надшвидкої зарядки та плани щодо будівництва таких станцій на спеціальному заході. Згідно з результатами випробувань, проведених компанією в реальних умовах, XPeng G9 зміг поповнити батарею на 210 кілометрів пробігу лише за п'ять хвилин під час використання надшвидкої зарядної станції S4.
Суперчарджер S4 має максимальну потужність 480 кВт, і максимальну силу струму 670 А. Для порівняння, зарядний пристрій V3 Supercharger компанії Tesla забезпечує максимальну потужність 250 кВт і силу струму 631 А, тим самим дозволяючи отримати 150-кілометровий запас ходу всього за п'ять хвилин. А той же Porsche Turbo supercharging має максимальну потужність 350 кВт, силу струму 500 А і за 5 хвилин поповнює батарею на 120 км пробігу.
За словами представників китайської компанії, починаючи з кросовера G9, XPeng докладе всіх зусиль, щоб усі моделі, включаючи оновлені, підтримували надшвидку зарядку. Цього року XPeng зосередиться на будівництві станцій S4 в 10 містах з найбільшою кількістю замовлень на позашляховик G9, а в 2023 році поставить їх у всіх великих містах і вздовж основних автомагістралей. До 2025 XPeng розраховує побудувати 2000 станцій надшвидкої зарядки.
Глава XPeng Хе Сяопен зазначив, що з масовим впровадженням таких станцій очікуються серйозні зміни на ринку, і поступова відмова від гібридних автомобілів.