Як змінились тренди та попит на нові авто під час війни

14:59 16.08.2022
Як змінились тренди та попит на нові авто під час війни

Війна багато в чому змінила наше життя і наші уподобання. Так само змінилися і тренди у попиті серед вітчизняних автомобілістів. AUTO-Consulting з'ясував у провідних операторів ринку, які моделі користуються найбільшим попитом. І це не лише гібриди та електрокари. Ми виявили ще один несподіваний загальний тренд.

Прес-служба компанії «Прайд Мотор» повідомила, що тренди на вітчизняному авторинку змінилися. Через війну та її наслідки покупці почали звертати увагу на електромобілі та на гібридні автомобілі. На думку прес-служби, зараз автомобілісти звертають увагу на експлуатаційні характеристики автомобіля, а саме - споживання пального, потужність силової установки, запас ходу, швидкість заряджання батареї (у випадку з електромобілем), а також - зручності салону, ємності багажного відділення. Що до Honda, то в модельному ряду японської марки переважають гібридні моделі, тому до цих автомобілів є стабільний інтерес.

За інформацією прес-служби компанії «Порше Україна» (Audi, Cupra, Volkswagen, Seat) загальна тенденція придбання позашляховиків в Україні є незмінною протягом останніх кількох років. Вона і нині продовжує свій успішний курс на ринку, як у масовому, так і в преміальному сегментах.

Новою тенденцією на ринку є значне підвищення попиту на автомобілі з альтернативними приводами, особливо BEV (електрокари). Насправді, це логічна відповідь споживачів на різке скорочення пропозиції та обмеження доступу до пального на ринку, через повномасштабну війну та потребу в мобільності.

У сегменті легких комерційних автомобілів чітко помітна тенденція збільшення попиту на вантажні версії у поєднанні з повним приводом. У прес-службі вважають, що ця тенденція буде продовжуватись і надалі.

Як повідомив генеральний директор компанії «Хюндай Мотор Україна» Ігор Гладковський, Hyundai послідовно робить кроки на шляху до відмови від викидів вуглецю. Через це основна ставка робиться на електричні автомобілі, гібридні силові установки та економні, але потужні ДВС. Екстремальні умови пов'язані з війною, і як наслідком - кризою традиційних видів пального, спонукали українських автовласників прискіпливіше дивитись на автомобілі, а зокрема - на економічні, але продуктивні двигуни та альтернативні види пального. Значно зріс попит на повністю електричні моделі IONIQ 5 та Kona Electric. В інших сегментах спостерігається стабільний попит. Адже всі автомобілі, які представлені в модельному ряді Hyundai, тою чи іншою мірою відповідають критеріям, що висувають українські автовласники в цих умовах. Також можна відзначити зріст уваги до місткості автомобіля. Як наслідок, збільшились продажі додаткового обладнання. Зокрема, автобоксів, що кріпляться на дах авто.

У прес-службі компанії «ДЖАК Україна» зазначають, що за динамікою запитів клієнтів за останній рік, можна виділити кілька факторів, які впливають на вибір покупців. А саме: працюючий автосалон, наявність автомобіля, розвинена сервісна мережа. Окрім цього, дефіцит пального змусив багатьох споживачів придивитися до гібридів та електромобілів.

Прийшов час розповісти про загальний та доволі несподіваний тренд. Хоча, насправді, за логікою його варто було очікувати.

У прес-службі компанії «АВТ Баварія Україна» вважають, що тренди змінилися. Проте, не в традиційному розумінні цього поняття. Головною привабливою характеристикою автомобіля стала, наразі…, наявність виготовленого автомобіля на складі.

Головними трендами сьогодення у прес-службі компанії «Субару Україна» також вважають наявність автомобіля у виробника (дилера). І обґрунтовану, відповідно ринкових умов, ціну. Це, наразі, головні фактори, які впливають на попит. Тим не менше, сьогодні, як і раніше, покупці віддають перевагу автомобілю, що відповідає індивідуальним вимогам. Для Subaru це - надійність, керованість, все те, що надає впевненості у непрості часи.

У прес-службі компанії «ММС Україна» повідомили, що покупці віддають перевагу тим моделям…, які є в наявності.

За інформацією із прес-служби компанії «Рено Україна», через широкомасштабне вторгнення, всі імпортери зіткнулися з проблемами з постачанням автомобілів. Тому, говорити про зміну трендів на ринку важко. Зараз клієнти купують те, що є в наявності у дилерській мережі.

Звичайно, тренд, пов'язаний із дефіцитом автомобілів на складах імпортерів та дилерів - тимчасове явище. Вже багато хто із них відновив логістичні ланцюжки та налагодив безперебійний імпорт автівок на свої склади. Тому, є сподівання, що вітчизняний автомобільний ринок, як мінімум не буде скорочуватись.


Источник: AUTO-Consulting
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024