За даними німецького ресурсу TeslaMag, завод компанії Tesla у Грюнхайді (Німеччина) наприкінці серпня або на початку вересня почне оснащувати електромобілі Tesla Model Y літій-залізо-фосфатними акумуляторними блоками Blade китайської компанії BYD.
Джерело відзначило, що нові акумуляторні блоки BYD ємністю 55 кВт.год вже надходять на завод Tesla в Німеччині. Батареї оснащені елементами LFP Blade, розробленими BYD з урахуванням зниження ризику спалаху порівняно із звичайними літійними елементами. Як відомо, LFP-акумулятори дешевші у виготовленні, ніж літійні, хоча мають свої недоліки - у них нижча енергоємність у порівнянні з аналогами з катодом на основі нікелю, а отже електромобілі з такими акумуляторами мають менший запас ходу.
Згідно з документацією TeslaMag, компанія Tesla вже отримала схвалення європейських регуляторів на випуск Model Y з новим акумулятором. У цих документах нова версія Model Y згадується як Type 005 (у документах для внутрішнього користування - Y7CR). Дальність пробігу нової моделі оцінюється 440 км.
Ресурс Electrive повідомив, що спочатку передбачалося оснащувати електромобіль Model Y, випущений у Німеччині, батареями на основі елементів типу 4680, але через їх нестачу тут проводять складання кросовера з батареями на основі елементів 2170, які компанія вже тривалий час використовує в більшості електромобілів, що випускаються.