Російське акціонерне товариство «Кама», утворене наприкінці минулого року для випуску однойменного електрокара, відкрило офіс у Китаї. І туди вже шукають співробітників: на даний момент відкрито вакансії для інженерного персоналу та одного юриста, повідомляють «Китайские автомобили» з посиланням на один із профільних Telegram-каналів. У прес-службі «Кама» підтвердили набір співробітників до китайського представництва, але цілей роботи в КНР не розкрили.
Поки що відкрито п'ять вакансій. Зокрема, компанія шукає інженерів з інтеграції ADAS (системи активної безпеки та допомоги водієві), кермового керування, гальмування, а також розробників мультимедійних систем. Є й керівна посада для експерта з акумуляторних батарей, а також одне місце для юриста.
Усі вакансії відкриті у місті Нанкін - столиці провінції Цзянсу на сході країни. Там розташований колишній завод британської MG, що з 2007 року належить китайському автовиробнику SAIC.
Графік роботи стандартний: вісім годин на день та 40 годин на тиждень, можливі відрядження. Серед вимог до кандидатів - досвід роботи за профілем від трьох до семи років та вільне володіння англійською мовою. За даними видання, про розробку або випуск електрокарів «Кама» в Китаї не йдеться.
Прес-служба стартапу називає його міжнародним, зазначаючи, що «Кама» вже має «великий штат співробітників» як у Росії, так і за її межами. Зараз компанія займається активним наймом і шукає досвідчених фахівців у різних сферах.
«Кама», яка частково фінансується гендиректором КамАЗу Сергієм Когогіним, збирається випускати до 450 тисяч електрокарів з 2030 року. Раніше повідомлялося, що частину з них можуть збирати в Угорщині, проте про інші країни, зокрема про Китай, поки що інформації не було.