Daimler Truck Group за підсумками другого кварталу 2022 року збільшив продаж автомобілів на 4% - до 120 961 од. (у II кв. 2021 - 116 845 од.). Дохід зріс на 18% - до 12,1 млрд євро, а операційний прибуток на 15% - до 1010 млн. Якщо говорити про продукцію Mercedes-Benz, то вона забезпечила 512 млн євро операційного прибутку і 10,5% рентабельності продажу. Тут важливу роль відіграло отримання 160 млн євро від ліцензії на локалізацію виробництва вантажівок Mercedes-Benz на СП Beijing Foton Daimler Automotiv (BFDA). Щоправда, на роботі самого підприємства негативно позначилася депресія на китайському ринку.
Щодо північноамериканського підрозділу Daimler Trucks North America, то тут операційний прибуток становить 523 млн євро, а рентабельність продажу - 10,2%. Підрозділ Financial Services збільшив дохід на 71 млн євро. А ось філія Daimler Buses зробила відємний внесок у загальну позитивну картину Групи, що пов'язано з падінням попиту на міжміські автобуси.
Показник наявності вільних коштів становить мінус 756 млн євро (за аналогічний період минулого року - 500 млн євро). Це викликано збільшенням запасів через збереження обмеження в ланцюжку поставок, нестачею водіїв для доставки готових автомобілів, сплатою внеску до Пенсійного фонду в розмірі 250 млн євро, а також інших податків.
Як вважають в Daimler Truck Group, макроекономічна ситуація буде сприятлива для світового попиту на комерційні автомобілі в другому півріччі. Група прогнозує отримання річної виручки в розмірі 48-50 млрд євро і зростання операційного прибутку в межах 7-9%. Багато що залежатиме від подальшого розвитку ситуації з війною РФ проти України та її впливу на світову економіку, а також від інфляції і розміру процентних ставок у центробанках. Проте вже сьогодні в Групі прогнозують зменшення вузьких місць у поставках і відсутність простоїв виробництва завдяки наявності газу.