Відповідно до озвученої главою Audi Маркусом Дюсманном стратегією розвитку німецького автовиробника, яка передбачає випуск з 2026 року всіх нових моделей виключно з електричною силовою установкою, електромобілем стане сімейство моделей Audi A3. Одним із головних сюрпризів стане трансформація Audi RS 3 - легендарного «гарячого» хетчбека, який врешті-решт втратить свого 5-циліндрового бензинового турбомотора.
Ауді відмовилася використовувати платформу MEB від Ауді Q4 E-tron, Volkswagen ID. 4 та Skoda Enyaq iV для нового покоління A3, щоб побудувати новинку на новій електричній архітектурі SSP (Scalable Systems Platform). Перехід на електричну силову установку означає, що базові Audi A3 вперше з появи моделі в 1996 позбавляться переднього приводу, а RS-версія втратить характерний 5-циліндровий мотор.
Як відзначають журналісти, майбутній Audi RS3 E-tron стане потужнішим і динамічнішим за існуючу модель з двигуном 2.5, який видає 400 кінських сил і 500 Нм крутного моменту. Електромотор дозволить також реалізувати повний привід із системою векторизації крутного моменту, для кращої керованості хетчбека.
Прем'єра нової, електричної, Audi A3 очікується у 2027 році. Традиційно RS-версія вийде на ринок пізніше за базову модель, але дебют RS3 E-tron має відбутися не пізніше 2030 року. Новинка має стати першим «хот-хетчем» з електромотором, оскільки конкуренти з BMW, Mercedes-Benz і Volkswagen поки що навіть не анонсували плани з перекладу на електротяги своїх моделей-конкурентів Audi RS 3.