Mahle анонсувала новаторський двигун для електромобілів, який працюватиме без магнітів

17:45 13.07.2022
Mahle анонсувала новаторський двигун для електромобілів, який працюватиме без магнітів

Перший постачальник автозапчастин Mahle анонсувала новаторський двигун із «вищим безперервним крутним моментом» (SCT) для електромобілів, здатний безперервно видавати понад 90 відсотків своєї пікової потужності без перегріву - і він працюватиме без магнітів.

Електродвигуни, на відміну від двигунів внутрішнього згоряння, часто вказуються з окремими значеннями пікової та постійної (або номінальної) потужності. Це пов'язано з тим, що тривалий період роботи в розрядженому стані може генерувати достатньо тепла, щоб пошкодити компоненти. Тому виробники встановлюють системи обмеження температури, які знижують вихідну потужність до постійного рівня, коли компоненти починають перегріватися. Різниця між піковим і безперервним показниками відображає продуктивність системи охолодження двигуна.

Ось кілька прикладів. У дешевшому кінці шкали було б щось на зразок електромотора в електричному мотоциклі Ox Patagonia. Маючи максимальну потужність 11 кВт, він настільки погано охолоджується, що може витримувати лише безперервні 6 кВт - 55 відсотків пікової потужності. З іншого боку, модний новий двигун EMCE від Energica має максимальну потужність у 126 кВт, але може витримувати безперервні 110 кВт (87 відсотків від піку) завдяки дуже ефективній системі охолодження.

Mahle - величезний німецький постачальник запчастин, який стабільно публікує продажі на понад 10 мільярдів доларів США на рік - каже, що його новий двигун SCT піднімає речі на вищий рівень, з постійною потужністю понад 90 відсотків від максимальної. У ньому використовується інноваційна система охолодження масла, яка всмоктує масло через центральний впускний отвір, а потім використовує відцентрову силу ротора, що обертається, щоб накачувати масло вгору та навколо котушок статора, які його оточують. Витягнуте тепло може бути зібрано для використання в інших місцях навколо автомобіля, якщо це необхідно, або вилучено через радіатор.

Результатом, за словами компанії, є винятково компактний, легкий і ефективний електродвигун, здатний справлятися з тривалими ситуаціями високої потужності, які раніше вимагали набагато більших двигунів із набагато вищою піковою потужністю. За словами Mahle, це двигун, який може тягнути велику електричну вантажівку на довгий крутий гірський перевал, не втрачаючи потужності, або впоратися з деякими серйозними зловживаннями на іподромі на потужному автомобілі.

Робота менших двигунів також дає інші переваги - вони потребують менше матеріалів для виготовлення, що знижує ціну, і вони важать менше, що підвищує співвідношення потужності до ваги в термінах спортивних автомобілів, але також підвищує вантажопідйомність важкого вантажного автомобіля. Mahle каже, що концепція двигуна SCT підходить для легкових автомобілів, комерційних автомобілів, будівельних машин і тракторів.

У нинішніх прототипах двигунів SCT наразі використовуються неодимові магніти, але компанія Mahle каже, що ця концепція добре поєднується з конструкціями без магнітів. Минулого року ми уважно розглянули безмагнітні інновації Mahle у безмагнітних двигунах - вони позбавляються рідкоземельних металів і натомість використовують безконтактну індукцію для створення точно налаштованих електромагнітних полів у котушках ротора. Компанія каже, що вони дешеві та високоефективні, і що важливо, вони не покладаються на ланцюжок поставок, який проходить прямо через Китай, як має майже всі рідкоземельні елементи. Безмагнітний двигун SCT потребує «трохи більше місця для складання».

«Створювати великі електродвигуни, які забезпечують короткострокову високу продуктивність, легко», - сказав у прес-релізі Мартін Бергер, віце-президент з корпоративних досліджень і передового проектування MAHLE. - «Зробити електромобілі необмеженими для щоденного використання. Наш новий SCT E-motor - це рішення».

Двигун SCT буде представлений на IAA Transportation у Ганновері у вересні цього року, і мине деякий час, перш ніж ми почнемо бачити його в споживчих електромобілях.


Источник: UA-electro
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015