На найвисокогірнішій дорозі Австрії - Гросклоккнер нещодавно відбулися ходові випробування електричного сідельного тягача DAF CF Electric. Тільки уявіть, 26-тонний автопоїзд пройшов 48 км з 36-крутими поворотами і ухилом до 12%. І все це на висоті над рівнем моря від 805 до 2504 м.
Таким чином, DAF CF Electric став першою повністю електричною вантажівкою, що проїхала цією гірською дорогою. Захід організував австрійський дилер DAF Trucks - компанія Tschann, яка довела, що нешкідливим тягачам під силу і такі складні маршрути.
Відзначимо, що машини DAF CF Electric доступні на ринку з 2018 року. Вони пропонуються в ролі сідельних тягачів 4х2 або шасі 6х2. Повна маса автопоїзда може досягати 37 т. автомобілі вже працюють в Нідерландах, Бельгії, Великій Британії та Угорщині з доставки вантажів у супермаркети, в ролі контейнеровозів і на вивезенні сміття.
У рух DAF CF Electic призводить електромотор потужністю 210 кВт (пікова - 240 кВт), який живлять батареї ємністю 350 кВт.год (ефективна - 315 кВт.год). Запас ходу досягає 200 км, а з проміжними зарядками перевізникам вдається проїхати до 500 км на добу. Для повної зарядки батарей від станції 250 кВт/400 А необхідно всього 75 хвилин.