Ательє Hennessey розраховує, що її шестиколісний 2400-сильний електрокар Project Deep Space зможе на одній зарядці проїжджати близько тисячі кілометрів. Таку дальність ходу забезпечує велика батарея та ефективна силова установка, розроблена Pennzoil та Delta. При цьому в салоні гіперкара буде чотири посадочних місця, у тому числі сидіння класу VVIP (від Very Very Important Person), де можна буде витягнути ноги, як у салоні бізнес-джету.
Ескізи електричного «гіпер-гранд турера» Project Deep Space фірма Hennessey показала в листопаді минулого року. Передбачалося, що машина отримає три осі, шість електромоторів і чотири посадочних місця, скомпоновані за схемою 1+2+1. Найвіддаленіше від водія сидіння VVIP розкладатиметься горизонтально і за комфортом не поступиться кріслам у бізнес-джетах Gulfstream.
Силову установку для диво-автомобіля розроблять у співпраці з Pennzoil та інжиніринговою Delta, що належить Cosworth. Виробництво на заводі в Сілі, штат Техас, розпочнеться 2026 року, хоча передсерійний зразок обіцяють показати раніше, 2024-го.
Завдяки довгій базі, в Project Deep Space можна буде встановити велику батарею, тому за потужності близько 2400 кінських сил дальність ходу без підзарядки становитиме близько тисячі кілометрів.
Також у Project Deep Space площа контакту шин із дорогою буде на 50 відсотків більшою, ніж у чотириколісних машин, що дасть відмінний «механічний зачіп». Він дозволить електрокару показати найкращий час розгону з місця до 200 миль на годину (322 км/год).
Тираж машини складе 105 екземплярів, ціна - 2,5 мільйона доларів. На думку засновника та голови ательє Джона Хеннессі, «Глибокий космос» є не чим іншим, як сучасним еквівалентом розкішного Bugatti Royale.