У Піднебесній стартував продаж Bora зразка 2022 року: у «бюджетника» помінялися екстер'єр та інтер'єр, а гамма версій скоротилася. Попри прогнози, збереглася базова модифікація з 5-швидкісною «механікою», тому подорожчання символічне, а ціни варіюються в діапазоні від 112 900 до 141 900 юанів (еквівалент 16,9-21,2 тисяч доларів).
До оновлення у Volkswagen Bora були версії з «атмосферником» 1.5 та класичним 6-швидкісним «автоматом», але тепер від них відмовилися. У покупців базових версій буде турбомотор 1.2 (116 сил, 200 Нм) у зв'язці з 5-ступінчастою «механікою», решта комплектується 7-діапазонним «роботом» DSG.
На вершині лінійки модифікація з «турбочетвіркою» 1.4 TSI (150 сил, 250 Нм), вона сама оснащена. Особливість топ-версії - сенсорний пульт керування клімат-контролем. Більшості Volkswagen Bora укомплектовані цифровою панеллю приладів і медіасистемою з 10,25-дюймовим тачскрином, хоча у двох початкових седанів сенсорний дисплей восьмидюймовий.
Новинку найпростіше впізнати за оригінальними світлодіодними фарами, бамперами з хромованими вставками і зміненою решіткою радіатора. У салоні 4,67-метрового седана з'явилася інша передня панель, тачскрін став «парячим», а також китайські журналісти відзначили покращення оздоблювальних матеріалів.
Перші покупці отримали оновлені Volkswagen Bora цього тижня. Оскільки навіть топ-версія коштує 141900 юанів (еквівалент 21,2 тисяч доларів), підрозділи FAW-Volkswagen може розраховувати на збереження попиту. З 2019-го Bora входить до трійки найпопулярніших китайських «Фольксвагенів», і за три повні роки седан розійшовся тиражем майже мільйон екземплярів.