GAC показав водневий мінівен з чайним столиком та диваном

19:33 02.07.2022
GAC показав водневий мінівен з чайним столиком та диваном

Компанія GAC представила концепт розкішного мінівена з гібридною силовою установкою на базі водневого поршневого двигуна. Дизайн шоу-кара натхненний давньокитайською архітектурою та традиційним пейзажним живописом шань-шуй, а його салон демонструє новий підхід до організації внутрішнього простору. Інтер'єр концепту оформлений у стилі вітальні, у якому є два крісла, диван та чайний столик.

Концептуальний мінівен дебютував на заході GAC Tech Day 2022, присвяченому новим технологіям. Власне одну з них показали на прикладі шоу-кара. Йдеться про різновид гібридного приводу Julang Hybrid, який поєднує водневий ДВС, багатоступінчасту електромеханічну трансмісію, дуже схожу на тойотівську THS-II, та батарею з комбінованою системою терморегуляції (повітря+холодоагент).

Така установка перетворює мінівен на послідовно-паралельний гібрид із зарядкою від мережі та можливістю тривалого руху на одній електротязі. Об'єм водневого двигуна тут складає 1,5 літра. Його термічний ККД дорівнює 44 відсоткам, завдяки чому досягається низький показник витрати - 0,84 кілограм водню на 100 кілометрів. Агрегат нібито пройшов усі ресурсні випробування, наприклад, безупинно пропрацював більше 12 тисяч годин, тому визнаний надійним. Коли з'являться серійні GAC на водні поки невідомо, але електромеханічну трансмісію почнуть впроваджувати вже цього року.

Втім, окрім технологічної складової, концепт цікавий ще й естетично. Дизайн шоу-кара заснований на концепції, що поєднує елементи давньокитайської архітектури та традиційного пейзажного живопису шань-шуй із зображенням гір та води. Оформлення передньої частини і корми символізує чи то китовий вус, чи то водоспад, а ідея висувного дивана, очевидно, підглянута у Rolls-Royce Cullinan. Доступ до салону-вітальні відкривається через величезні підйомні двері типу «крило чайки». Усередині встановлені два крісла та диван, а з підлоги висувається столик для чайних церемоній.

За задумом авторів, мінівеном можна керувати самостійно - для цього є кермо та педалі. Однак розгорнуті проти ходу сидіння говорять про наявність автопілота. Для концепту заявлено автономність четвертого рівня, тобто електроніка здатна обробляти більшість їздових сценаріїв самостійно, без участі водія.


Источник: GAC
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015