Головною міжнародною незалежною організацією, що займається випробуваннями безпеки нових автомобілів, залишається GlobalNCAP, яка має регіональні підрозділи. Водночас у деяких країнах існують національні методики краш-тестів, які відрізняються від системи NCAP, наприклад у Китаї та США. Вже наступного року цей перелік таких країн поповнить Індія, яка розробила свою програму Bharat NCAP. Вона реалізовуватиметься за участю держави.
Як повідомляє Autocar India, Bharat NCAP вперше анонсували ще далекого 2016 року, проте запустять її лише 1 квітня 2023 року. У краш-тестах братимуть участь нові легкові автомобілі з кількістю посадкових місць до восьми та повною масою до 3,5 тонни. За вимогами методика не поступається глобальній, але при цьому враховує специфіку національного дорожнього руху.
Які саме краш-тести проводитиме Bharat NCAP, не уточнюється. Можна припустити, що вона передбачатиме такіж випробування, що й європейський EuroNCAP, а саме фронтальний та бічний удари об рухливу та нерухому перешкоду з різним ступенем перекриття та на різній швидкості. При цьому в Індії можуть приділяти особливу увагу системам активної та пасивної безпеки, які належать до списку стандартного оснащення.
Раніше Global NCAP критикували автовиробників через те, що вони продають в Індії менш безпечні машини, ніж у розвинених країнах. В результаті складається ситуація, що та сама модель отримує різні оцінки: наприклад, KIA Seltos у специфікації для індійського ринку заробив три зірки з п'яти можливих, а австралійська версія цього кросовера - всі п'ять зірок.