Вже в найближчому майбутньому Mercedes-Benz відмовиться від 4,0-літрового бензинового турбомотора V8, який зараз використовується в моделях марки та їх «заряджених» модифікаціях AMG, а також стоїть під капотом Aston Martin - купе Vantage та кросовера DBX. У майбутньому, як уже відомо, місце 8-циліндрового агрегату займе гібридна силова установка, а поки що можна досить істотно підвищити потужність моделі Mercedes-AMG C 63 S, причому вже знятого з виробництва покоління W205.
Деталі доробок ательє Performmaster не розкриває, але фахівці зазначають, що після їх втручання у двигун автомобіль стає на 20 відсотків потужнішим. Віддачу зі стандартних 510 кінських сил і 700 Нм моменту збільшують до 612 сил - це рівень останнього покоління S-версій AMG - і 840 Нм.
З доопрацьованим двигуном седан Mercedes-AMG C 63 S з місця до 100 кілометрів на годину розганяється за 3,8 секунди, що на 0,2 секунди швидше за стандартний автомобіль, а максимальна швидкість становить до 310 кілометрів на годину, а це вже на 20 кілометрів на годину більше, ніж у вихідної моделі із опцією зняття електронного обмежувача швидкості.
Візуально C-Class від Performmaster виділяється скромним аеродинамічним обважуванням - спліттером переднього бампера, решіткою радіатора, порогами, дифузором у задньому бампері та спойлером на кришці багажника - з вуглепластику.