Всі електричні моделі Volkswagen - від хетчбека ID.3 до мінівена ID. Buzz - отримають «заряджені» версії GTX. Це означає двомоторну силову установку потужність 300 і більше кінських сил, батарею великої ємності та спеціальну програму керування електричним приводом. Поки представлені лише ID.4 GTX і ID.5 GTX, терміни дебюту інших «запальничок» не визначено.
Нинішні GTX йдуть із двомоторною силовою установкою, особливою програмою управління електричним приводом та забезпечують дальність ходу на одній зарядці близько 500 кілометрів за циклом WLTP.
На ID.4 GTX і ID.5 GTX задній 204-сильний електродвигун доповнений переднім на 109 сил. Комбінована віддача системи - 299 кінських сил і 460 Нм моменту. У прототипу ID.X - 333 сили. У звичайному режимі використовується лише задній, але при активації режиму Sport або зміни характеру їзди в роботу включає другий. Все це відбувається за частки секунди і так плавно, що залишається непомітним для водія.
Розгін до ста у спортивного ID.4 GTX займає 6,2 секунди. Найбільший ID.5 GTX відстає на одну десяту - 6,3 секунди. Максимальна швидкість і там, і там обмежена позначкою 180 кілометрів на годину. При цьому обидва можуть буксирувати причіп масою до 1400 кілограмів, що на 200 більше ніж заявлено для версій з одним електромотором на задній осі.