Дебютував новий електричний флагман концерну SAIC

12:37 12.06.2022
Дебютував новий електричний флагман концерну SAIC

Марка Feifan заснована восени 2021 року. Цей підрозділ концерн SAIC створив спеціально для електрокарів, які раніше входили до відокремленої R-родини марки Roewe. Під новий бренд вже перейшли дві моделі авто, які тепер називаються Feifan ER6 та Feifan Marvel R. А першою самостійною моделлю бренду Feifan став новий R7, якому дістанеться роль флагмана.

За розмірами та форматом Feifan R7 - це однокласник моделі Audi e-tron Sportback. Довжина купеподібного кросовера становить 4900 мм, ширина - 1925 мм, висота - 1655 мм, а колісна база дорівнює 2950 мм. Feifan R7 хизується колесами діаметром 21 дюйм і безрамковими дверима, всі скла вже базової версії - ламіновані. Передні двері оснащені електроприводом, а на центральних стійках даху розташовані NFC-датчики: відімкнути автомобіль можна за допомогою смартфона.

Feifan R7 має добре опрацьовану аеродинаміку: заявлений коефіцієнт Cd дорівнює 0,238. І це при тому, що на даху машини встановлена ??сходинка лідара для майбутнього автопілота. Сам лідер компанії Luminar використовує лазер із довжиною хвилі 1550 нм та б'є на 500 метрів. Також новинка має два радари (спереду та ззаду) та безліч камер по периметру. Наприклад, під лобовим склом – їх одразу три.

Архітектурою салону Feifan R7 нагадує нові електричні Mercedes-Benz з їхньою «скляною» передньою панеллю Hyperscreen. Китайська версія називається Trinity, і під єдиним рівним склом тут теж стоять три екрани. Приладовий екран перед водієм найменший - 10,25 дюйма. Пасажирський дисплей налічує 12,3 дюйми, на ньому можна дивитися фільми навіть під час руху. А по центру розташований особливо контрастний AMOLED-дисплей діагоналлю 15,05 дюйми. Також є проекційний екран із функцією доповненої реальності.

Feifan R7 побудований на новій електричній базі. Спереду тут знаходяться стійки McPherson, а ззаду - багатоважілька, але самі важелі та геометрія відрізняються навіть від кросовера Marvel R. Базова модифікація новинки має задній привід та електродвигун потужністю 340 к.с. Повнопривідний варіант додатково укомплектований переднім двигуном на 204 к.с., так що сумарна потужність - 544 к.с. та 700 Нм. Розгін до першої «сотні» повинен зайняти приблизно 4 секунди.

Місткість літій-іонної тягової батареї не повідомляється, але її має вистачити на 600 км за застарілим циклом NEDC. А ще в новому Feifan R7 закладено можливість швидкої заміни акумулятора, що сів, зарядженим: операція займатиме всього 2,5 хвилини. Хоча концерн SAIC поки не повідомляв про створення власної мережі станцій для заміни батарей або співпрацю з існуючими мережами. Випуск кросоверів Feifan R7 вже розпочався на заводі поблизу Шанхаю, старт продажів намічено на друге півріччя 2022 року.


Источник: MMR
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024