Китайський стартап Hozon Auto оголосив про старт продажу свого першого електричного седана Neta S. Проте спочатку на ринок вийде обмежена 999 екземплярами спецверсія Yaoshi.
Зовнішність машини досить проста для такого роду електромобілів. Вузька світлотехніка та плавні форми виконані приблизно в тому ж ключі, що й у конкурентів від XPeng та NIO. Але чим же відрізнятиметься виконання Yaoshi від звичайного седана? Єдиною зміною стануть унікальні двері-ножиці у стилі Lamborghini. Крім того, Neta S отримає цілих 32 датчики та 2 лідари, що дозволяє оснастити седан автопілотом 4 рівня. Габарити: 4980 мм завдовжки, 1980 мм завширшки і 1450 мм заввишки. Колісна база - 2980 мм.
Салон Neta S теж досить простий та лаконічний. Мінімалістична передня панель не виглядає химерною, а більшу її частину займають три великі дисплеї. Один, 13,3-дюймовий, розташований перед водієм і виконує функцію приладової панелі. У центрі встановлено мультимедійний екран з діагоналлю 17,6 дюйма. Найменший 12,3-дюймовий перебуває перед переднім пасажиром.
Силова установка складається з двох електродвигунів з сумарною потужністю в 462 кінські сили і 620 Нм моменту, що крутить, завдяки чому розгін до сотні займає всього 3,9 секунди. Максимальна швидкість обмежена на позначці 170 км/год. Ємність батареї поки що залишається загадкою, але запас ходу становить 650 кілометрів на одній зарядці за методикою CLTC. У майбутньому з’явиться більш далекобійна версія з далекобійністю 715 км і навіть послідовний гібрид, здатний подолати аж 1100 км.
Наразі Neta S Yaoshi коштує близько 338 800 юанів (це приблизно $50 600). Разом із покупкою електромобіля ви можете отримати домашній зарядний пристрій з бонусом - вам буде доступно від тисячі до 2 тисяч безкоштовних кіловат на рік.