Американський виробник Ford досяг позасудової угоди і пообіцяв виплатити 19,2 млн. доларів за фейкову рекламу двох своїх моделей, яка транслювалася в період 2011-2014 років.
Угоду з владою 40 штатів та округу Колумбія було досягнуто після того, як з'ясувалося, що реклама гібридів Ford C-Max (2013-2014 рр.) та пікапів Ford Super Duty (2011-2014 рр.) вводить в оману. Зокрема, автовиробник надав неправильну інформацію про відстань, яку гібридний C-Max може проїхати з одним паливним баком, і заявив, що цей автомобіль пропонує кращу економіку палива, ніж інші гібридні моделі, зокрема Toyota Prius. Це спонукало прокуратуру звинуватити Ford у «шахрайстві з пробігом».
У випадку з важкими пікапами Super Duty прокуратура звинуватила Ford у навмисному використанні «неіснуючої конфігурації» моделі, щоб вона могла претендувати на «краще корисне навантаження» у своєму класі. Щоб збільшити вантажопідйомність моделі, інженери Ford прибрали з обладнання запасне колесо та домкрат, а замість штатної центральної консолі встановили компактнішу й легку, в якій навіть не було радіо. Завдяки зменшеній вазі вантажопідйомність збільшилась на 35–400 кг. залежно від рівня оснащення.
За умовами угоди Ford має виплатити 19,2 млн доларів компенсації за хибну рекламу. Автогігант заявив, що порушень не визнає, але заплатить необхідну суму для закриття справи без подальших судових розглядів.