Чотиримісний міні-електромобіль Lingbox Uni виявився дорожчим від китайського бестселера.
Китайський стартап Jemmell New Energy виводить на ринок мініатюрний електромобіль Lingbox Uni. Новинка з «мімішною» зовнішністю й незграбним кузовом позиціонується в якості конкурента популярного в Китаї електрохетчбека Wuling Hongguang Mini EV. Передбачається, що саме зовнішність дозволить Uni привернути увагу потенційних клієнтів.
Lingbox Uni – тридверний чотиримісний хетчбек з повністю електричною силовою установкою. При колісній базі 1940 мм міні-електромобіль досягає 2930 мм у довжину, 1517 мм у ширину та 1620 мм у висоту.
Салон – двоколірний з окремими сидіннями у передньому ряду та двомісним диваном у задньому. У топовій комплектації пасажирське сидіння з електроприводом. На передній панелі невеликий блок, на який виведено керування всіма функціями автомобіля. Перед водієм – традиційні аналогові прилади. Між передніми сидіннями розташовані «шайба» перемикання коробки передач, привід склопідйомників і ручне гальмо стоянки. Також в наявності Bluetooth, порт USB та розетка на 12 В. Цікава деталь – петля на пасажирських дверях. Щоб водій міг легко зачинити двері, якщо пасажир залишив її відчиненими.
Lingbox Uni укомплектований 27-сильним електродвигуном (86 Нм крутного моменту), встановленим на задній осі. Батарея – літій-залізо-фосфатна ємністю 11,52 або 15,97 кВт/год. Запас ходу – 140 та 201 км відповідно. Максимальна швидкість – 100 км/год.
У списку систем безпеки та асистентів водія контроль тиску в шинах, нагадування про непристебнутий ремень безпеки, камера заднього виду, задній парктронік, допомога при підйомі по схилу, електропривід дверей багажного відділення, електричний кондиціонер, аксесуари для дитячих крісел та система сповіщення пішоходів під час руху на невеликих швидкостях.
На ринку хетчбек доступний у двох версіях вартістю від 5800 до 7500 доларів США. У Китаї прийом замовлень Lingbox Uni вже оголошено. Розмір депозиту – 75 доларів.