Новий флагман молодого електромобільного стартапу з Ханчжоу виявився набагато дешевшим за прямих конкурентів від NIO та XPeng. У базовій версії електроседан Leapmotor C01 оцінили у 180 000 юанів ($26 510), у топовій - у 270 тисяч юанів ($39 770). Загалом клієнтам пропонують п’ять комплектацій моделі.
Для порівняння, цінник XPeng P7 стартує від 239 900 юанів ($35 335), а NIO ET7 - від 448 000 юанів ($65 985). У топових комплектаціях обидві моделі значно дорожчі.
Leapmotor C01 побудований на базі середньорозмірного електричного кросовера С11, запущеного в серію на початку 2021 року. Від базової моделі седану дісталася силова установка, світлотехніка та окремі елементи інтер'єру. У той же час кузов у C01 оригінальний, як і задній диван у салоні.
Седан та кросовер ділять платформу, підвіску та електроніку. Обидва використовують двомоторну силову установку, сукупною віддачею 544 к.с. та літій-іонну батарею ємністю 90 кВт*год. Запас ходу - 717 км за китайською методикою CLTC. Час прискорення від 0 до 100 км/год - близько 3,0 секунд.
У Китаї прийом замовлень на Leapmotor C01 вже розпочався. Чи з'явиться новий флагман за межами китайского ринку, не поточнюється.