Британська тюнінгова компанія Clive Sutton багато років займається доведенням автомобілів Ford. З огляду на те, що офіційно придбати «заряджену» версію Shelby GT500 на Туманному Альбіоні не можна, тюнери підготували свій варіант моделі.
Про це повідомляє пресслужба виробника. Clive Sutton представила модернізовану версію CS850GT з правим розташуванням керма у 2021 році. Тепер на його базі компанія пропонує нову, ще агресивнішу версію CS850R. Автомобіль отримав форсований V8, шасі з новими налаштуваннями та агресивний обіс кузова.
Під час створення CS850R британські майстри тюнінгу уважно вивчили відгуки власників CS850GT, а також постаралися зробити новинку більш пристосованою до використання на гоночних треках. Версія «R» отримала новий диференціал Torsen T2-R від Ford Performance зі зміненим передатним відношенням (3,37 замість 3,55), нову підвіску з активними амортизаторами Pro Active, спортивними пружинами та посиленими стабілізаторами.
Під капотом знаходиться доопрацьований 5-літровий V8 з компресором Whipple, ефективніший інтеркулер і вихлопна система Quad Active XFORCE. Потужність досягає 859 к.с., а крутний момент досягає 902 Нм. Вся ця міць відправляється до задніх коліс через 6-ступіневу «механіку». Для порівняння, у базового Shelby GT500 віддача 770 к.с. та 847 Нм відповідно.
Для новинки підготували агресивне карбонове обвіс, що включає новий бампер зі збільшеними повітрозабірниками, капот та передні крила з додатковими повітроводами, бічні «спідниці», велике заднє антикрило, розвинений дифузор з «квартетом» хромованих патрубків. Крім того, автомобіль отримав 20-дюймові диски Vossen та виразну світлодіодну оптику. Як опцію можна замовити декоративні аплікації, червоні гальмівні супорти, а також оздоблення салону з наппи або алькантари. У Великій Британії Mustang CS850R обійдеться мінімум у 139 тисяч фунтів ($169,5 тисяч).