Оголошені керівництвом Renault структурні зміни не стали сенсацією, оскільки давно обговорювалися на рівні чуток. План реструктуризації одного з найстаріших автовиробників Європи має на увазі розподіл компанії на дві частини. Одна зосередиться на випуску електромобілів, а друга - на виробництві машин із ДВЗ та гібридів. Зміни мають набути чинності з 2023 року.
Як і планувалося, пов'язані з електромобілями активи Renault територіально зосередяться у Франції, цей напрямок бізнесу компанія розвиватиме із залученням сторонніх інвестицій та партнерів. Щоправда, поки що не визначено роль у цьому процесі «сусідів» по ??альянсу - японських Nissan та Mitsubishi, але відповідні переговори можуть розпочатися вже наприкінці цього тижня. У 2023 році штат підрозділу Renault, який займається електромобілями, налічуватиме 10 тисяч людей.
Друга частина бізнесу, пов'язана з двигунами внутрішнього згоряння та машинами на їх основі, функціонуватиме за межами Франції, але чисельність профільного персоналу теж становитиме 10 тисяч людей.
Якщо електромобілі Renault будуть вироблятися переважно у Франції, то для випуску машин з ДВЗ у компанії достатньо підприємств у всьому світі: це і Іспанія, і Португалія, і Туреччина, і Румунія, а також Латинська Америка. Партнерські проєкти не виключені і в цій сфері, адже той же Logan у Мексиці, наприклад, пропонується під логотипом Nissan.