Інтернет огляди допомагають нам обрати все, від машини до телевізора. Але чи можна вірити інтернет оглядам? Хто їх створює і навіщо? А головне: чи дійсно вони неупереджені?
До появи інтернету, нам доводилося покладатися на поради дилерів при покупці автомобіля. Робота дилера включає в себе знання і розуміння всіх нюанси кожного авто, і якщо особиста комунікація незамінна розкіш для вас - можливо, ви й досі звертаєтеся до них, коли потребуєте поради.
Втім, довірившись автодилеру, ви не можете розраховувати на неупередженість, адже ці люди є офіційними представниками тієї чи іншої фірми. Натомість, огляди в інтернет, як правило, не мають на меті переконати вас у досконалості того чи іншого авто, а лише дають розгорнуту оцінку своїм читачам.
Безпечним буде припустити, що ви вже користуєтеся онлайн-оглядами, коли обираєте найкращий сервіс. Певно щоразу, як в Україні проходить турнір з автогонок, ви нашвидкоруч шукаєте сайт з рейтингом букмекерів, щоб зробити ставку у легального та надійного представника. Застосовуйте ту ж саму стратегію і до вибору нової машини. Визначте, які критерії є найважливішими для вас і читайте описи та відгуки незалежних експертів.
Але як дізнатися, чи онлайн-огляд автомобілів дійсно є неупередженим? Це не так складно, як вам може здаватися. Дайте собі відповідь на наступні запитання:
Чи виглядає сайт професійним? Чи подана інформація є зрозумілою та простою для сприйняття? Чи доступна інформація про автора та його досвід? Оцінюйте якість сайту критично, адже якщо автор пошкодував час на створення якісного дизайну, тоді можливо, і якість інформації буде відповідною.
Запитайте себе, чи можете ви довіряти людині, які створила огляд? Що ви про неї знаєте? Найпростіший спосіб перевірити автора - ввести його ім’я у пошук Google і спробувати знайти інформацію про нього. Якщо автор не вказаний - це поганий знак.
Створення інтернет-оглядів займає багато часу та зусиль. Звісно, існують сервіси, які частково оплачують цю роботу за умови великого трафіку. Але варто перевірити, чи не є автор представником певної компанії. Якщо так - ці огляди важко назвати незалежними.
Навіть найкраща експертна оцінка не відповідає дійсності, якщо вона була опублікована 10 років тому. Звертайте увагу на дату публікації контенту. Часто її можна побачити навіть в описі до сайту, не відкриваючи його. Якщо дата відсутня - не варто довіряти такій інформації.
Використовуйте інтернет-ресурси на свою користь, та не забувайте критично оцінювати інформацію. Пам’ятайте, що новітні технології існують, щоб зробити наше життя простішим. Варто лише правильно ними користуватися.