Квітень керівництво Honda Motor активно використовувало для декларування своїх виробничих планів, що цілком закономірно з урахуванням початку нового фіскального року. В інтерв'ю Reuters глава електромобільного підрозділу Honda Motor Сіндзі Аояма (Shinji Aoyama) пояснив, що до кінця десятиліття компанія має намір освоїти три платформи для випуску електромобілів різних класів.
По-перше, у співпраці з General Motors буде розроблено платформу для виробництва середньорозмірних електромобілів, яка використовуватиметься з 2027 року. На американському ринку буде використовуватись і окрема платформа для повнорозмірних електромобілів, яку Honda розробить самостійно до 2026 року. Як відомо, вже з 2024 року Honda та GM використовуватимуть існуючу платформу Ultium для випуску двох кросоверів японської марки, які пропонуватимуться на ринку США. Один з них продаватиметься під маркою Honda, другий - Acura. До речі, вкладатися разом із LG Energy Solution у спільне підприємство з GM щодо випуску тягових батарей для платформи Ultium компанія Honda не збирається.
Третя платформа японського виробника найближче до теперішнього часу. У 2024 році Honda має намір налагодити випуск компактних електромобілів на її основі, які будуть пропонуватися на японському ринку комерційних транспортних засобів. Очевидно, машини будуть працювати в таксі або каршерингу. У будь-якому випадку, навіть якщо частина платформ для електромобілів Honda розробить самостійно, на етапі виробництва вони будуть суттєво уніфіковані з рішеннями GM, що дозволить налагоджувати виробництво на підприємствах у різних країнах та заощаджувати на асортименті компонентів. Платформу GM Ultium наступного покоління японський партнер також використовуватиме - принаймні, у частині запозичення батарей.
До 2030 Honda розраховує освоїти випуск не менше 2 млн електромобілів щорічно. Для ринку Північної Америки призначатимуться до 800 тисяч машин на рік, приблизно стільки ж продаватимуться в Китаї, а на Японію та інші країни залишиться близько 400 тисяч електромобілів. До кінця десятиліття компанія має представити 30 моделей на електротязі, а в 2024 буде запущена пілотна лінія з виробництва акумуляторів з твердотілим електролітом. Вони збільшать запас ходу і скоротять час заряджання, забезпечать кращу стійкість до граничних температур. До 2040 Honda Motor відмовиться від випуску машин з двигунами внутрішнього згоряння.