Головний виконавчий директор BMW Олівер Ціпсе пояснив, чому не можна робити ставку лише на електрокари. Топ-менеджер дав зрозуміти - тотальна електрифікація робить автовиробників «залежними від небагатьох країн», натякаючи на те, що ринок сировини для акумуляторних батарей контролюється переважно Китаєм. Іншою проблемою електрокарів Ципсе назвав ціноутворення: «батарейні» машини значно дорожчі за паливні аналоги.
BMW продовжує інвестувати у розробку бензинових та дизельних двигунів, і Олівер Ціпсе у двох реченнях пояснив стратегію баварського концерну.
«Якщо хтось з якоїсь причини не може купити електромобіль, але потребує машини, ви віддали б перевагу, щоб він їздив на своєму старому автомобілі вічно? Якщо ви не продаєте двигуни внутрішнього згоряння, це зробить хтось інший», - наголосив глава BMW.
Ципсе зазначив, що продаж екологічно чистих автомобілів на викопному паливі має більше сенсу, ніж законодавча заборона такого транспорту. Крім того, електрокари залишаються дорогими, а інфраструктура зарядки в багатьох країнах залишає бажати кращого.
Найближчою новинкою BMW, що ілюструє багатовекторну стратегію баварців, буде флагманський седан 7-Series. Прем'єра пройде одночасно в трьох країнах, і на ринок відразу вийдуть і версії на викопному паливі, і «чистий» електромобіль i7.