Німецька компанія Audi представила черговий концепт із «сферичного» сімейства. Нове дітище дизайнерів та інженерів створено міжнародним творчим колективом з Пекіна та Інгольштадта. Про це повідомляє пресслужба виробника.
Люксовий однооб'ємник є квінтесенцією багаторічного досвіду компанії та реалізації інноваційних рішень, включаючи технологію автономного управління.
Audi Urbansphere отримав обтічний кузов та просторий чотиримісний салон з індивідуальними кріслами. Автомобіль може керуватися за допомогою традиційних органів керування, але ви можете вибрати режим автопілота. У цьому випадку кермо та педалі будуть приховані під внутрішніми панелями.
Мінівен Urbansphere є найбільшим представником «сферичного» сімейства. Довжина новинки - 5,51 м, ширина - 2,01 м, а висота - 1,78 м. Для створення просторого салону колісну базу подовжили до 3,4 м. Все всередині машини створено для максимального комфорту та зручності пересування. Попри мінімалістичний стиль, в салоні передбачені різні відділення для дрібної поклажі, а велика кількість дисплеїв та бортової електроніки забезпечать водія та пасажирів доступом до будь-якої інформації та онлайн сервісів.
Для зручності доступу всередину автомобіль отримав двері без центральної стійки, а кожне крісло може повертатися в бік виходу. У режимі відпочинку спинки крісел можуть нахилятися на 60 градусів, а відпочинку ніг передбачені висувні подушки. У спинках передніх сидінь передбачені індивідуальні екрани, а підголовники вмонтовані динаміки. За бажання використовувати розважальну систему спільно передбачений великий прозорий OLED-екран, який висувається зі стельової панелі.
Ще одним цікавим рішенням новинки є світлодіодна світлотехніка з динамічним управлінням. Крім традиційних функцій, її можна використовувати для створення різних графічних зображень і малюнків, за допомогою яких можна обмінюватися інформацією з іншими учасниками руху.
Автомобіль збудовано на електричній платформі Premium Platform Electric (PPE), розробленій для преміальних моделей концерну Volkswagen. Під підлогою розміщена велика батарея місткістю 120 кВт. Вона забезпечує живлення для двох електромоторів, сумарна потужність яких становить 295 кВт (401 к.с.), а момент, що крутить, досягає 690 Нм. Внаслідок двомоторної схеми забезпечується повний привод. При необхідності передній електромотор можна вимкнути задля економії електроенергії.
Бортова система працює під напругою 800 В, що дає змогу заряджати батарею на станціях постійного струму потужністю до 270 кВт. У цьому випадку 10 хвилин вистачить, щоб поповнити батарею для подолання 300 км. На зарядку від 5 до 80% місткості потрібно менш як 25 хвилин. При повністю зараженій АКБ запас ходу концепту досягає 750 км за циклом WLTP.
Максимальний їздовий комфорт забезпечує пневматична підвіска. Крім того, щоб зменшити радіус повороту машини, задні колеса зроблені керованими.