Китайські аналоги Skoda Karoq і Volkswagen Taos – кросовери Jetta VS5 та VS7 – оновилися. Спільне підприємство FAW-Volkswagen додало «бюджетникам» нові бампери та покращило оздоблювальні матеріали, зберігши колишню техніку.
Jetta VS5 є спрощеним варіантом Skoda Karoq або Volkswagen Taos, а VS7 - розтягнута на двадцять сантиметрів версія VS5 з багатшим оснащенням. Обидві моделі концерн Volkswagen показав у другому півріччі 2019-го і китайці сприйняли новинки прихильно - за неповні 2,5 роки було продано понад 400 тисяч «Джетт»!
На хвилі успіху еволюційний підхід можна пояснити - і у «п'ятірки», і у «сімки» злегка помінявся обвіс, а на вершині лінійки з'явилася спецверсія, присвячена Універсіаді. Топові версії кросоверів Jetta легко впізнати по заводському антихрому та оригінальним антрацитовим колесам, а «прикмети» звичайних оновлених VS5 і VS7 - декоративні планки біля світлодіодних ходових денних вогнів в бампері.
У салоні нічого важливо не змінилося - у «п'ятірки» проста мультимедіасистема з тачскрином меншого розміру і пульт клімат-контролю з шайбами, у «сімки» сучасний блок налаштувань з сенсорними панелями. Цифрова панель приладів покладена обом кросоверам, те ж стосується камери заднього виду, адаптивного круїз-контролю і чотирьох подушок безпеки. Унікальна опція Jetta VS7 – камери кругового огляду.
У обох кросоверів п'ятимісний салон, передній привід та під капотом 150-сильний (250 Нм) турбомотор 1.4 TSI. У базових версій 5-швидкісна «механіка», за доплату можно отримати 6-ступний «автомат» Aisin.
У Піднебесній Jetta VS5 після рестайлінгу коштує від 87 до 115 тисяч юанів (від 13,7 до 18 тисяч доларів), VS7 коштуватиме 108-138 тисяч юанів (17-21,7 тис. доларів). Спецверсію Universiade Edition у місцевій валюті поки що не оцінено.