У виробництві будь-якої моделі автомобіля передбачено безліч стадій, по ходу виконання яких шматок металу перетворюється спочатку на кузов машини, а потім отримує начинку, завдяки якій він стає здатним пересуватися самостійно. У Porsche вирішили наочно показати, який шлях проходить їхній спорткар 911 GT3 на шляху в автосалон. Народження автомобіля поклали в ролик тривалістю менше ніж п'ять хвилин.
«Зборка» кожного Porsche 911 займає два робочі дні, а в процесі задіяно понад півтори тисячі співробітників заводу німецької марки. На підприємстві в Цуффенхаузені налагоджено збирання сімейств спорткарів 911 та 718, а також електромобіля Taycan. Для кожної моделі можна вибрати як стандартний колір кузова, так і особливий відтінок з палітри Paint to Sample (100 ексклюзивних кольорів для 911 і 718, по 50 для Taycan, Panamera, Cayenne і Macan) заводської програми персоналізації Porsche Exclusive Manufaktur.
Якщо клієнту мало цього, він може скористатися послугою Paint to Sample Plus (тільки для 911, 718 та Taycan), в рамках якої мінімум за п'ять місяців фахівці створять унікальний відтінок. Основною проблемою є створення такої фарби, яка однаково виглядатиме на різних матеріалах. Кузов автомобіля складається із сталі та алюмінію, а також може мати елементи з вуглецевого волокна або поліпропілену.
Перед тим, як потрапити в малярський цех, кузов знежирюють, наносять фосфатне покриття і піддають електрохімічному процесу, який використовується для захисту від корозії. У процесі нанесення покриття кузов занурюють у ванну, наповнену електрофорезною фарбою та деіонізованою водою. Для досягнення оптимального «охоплення» кузова його повертають навколо своєї осі в ємності.
Після цього на кузов та панелі наносяться ґрунтовка, базове покриття та прозоре покриття зі стандартним кольором з використанням близько чотирьох літрів рідини між трьома етапами. Грунтовки вибираються виходячи з кінцевого кольору - світлі кольори вимагають світлої ґрунтовки, темні кольори потребують темної ґрунтовки. Базове покриття є кольоровим шаром, який забезпечує бажаний відтінок і має товщину до 30 мікрометрів. Для порівняння розмір стандартного аркуша паперу для принтера становить близько 100 мікрометрів.
Останній шар автомобіля – прозоре покриття – є найтовстішим і має від 30 до 50 мікрометрів. Потім пофарбований автомобіль «висушуюсть» при максимальній температурі 200 градусів Цельсію протягом більше двох з половиною годин. Роботу програми Paint to Sample у Porsche продемонстрували на прикладі Porsche 911 GT3, замовленого американським гонщиком Лехом Кіном, який виступає у монокубку Porsche Carrera Cup North America за команду 311RS Motorsport. Для свого спорткара пілот вибрав відтінок Gold Bronze Metallic - до гонщика цей колір віддавали перевагу тільки 24 клієнтам у світі, а на Porsche 911 покоління 992 його взагалі не використовували жодного разу.