Дилери оживають: поступово в Україну надходять нові сільгоспмашини та запчастини

13:29 26.03.2022
Дилери оживають: поступово в Україну надходять нові сільгоспмашини та запчастини

Ситуація на вітчизняному ринку запасних частин і послуг до аграрної техніки частково покращується за рахунок адаптації постачальників до нових умов роботи.

Із початком рашистської агресії в Україні майже повністю було паралізовано постачання необхідних ресурсів для проведення весняно-польових робіт в агробізнесі. Зокрема, особливо болючою стала зупинка постачання комплектуючих для сільгосптехніки. Адже практично для кожного господарства перед початком весни необхідно привезти та встановити кілька десятків чи сотень позицій запасних частин, фільтрів, підшипників, залити робочі рідини тощо.

В даному разі виграли передусім ті, хто не відкладав дефектування та технічне обслуговування техніки на «потім», а виконав усі необхідні замовлення та роботи ще наприкінці минулого року та у січні. Також пощастило тим фермерам, чиї замовлення вже прибули до дилерів і вони змогли їх забрати.

Однак і досі ще багато вітчизняних агрокомпаній потерпають від неможливості отримати необхідні запчастини та мастила від постачальників, розташованих у зоні бойових дій, або ж взагалі деталі, котрі потрібно привезти з-за кордону. Тому ажіотаж на цьому ринку величезний. Декілька днів тому ми поспілкувалися із керівником господарства, розташованого на Тернопільщині. Керівник розповів, що змушений просто вигрібати усе, що є на складах у місцевих постачальників, купуючи запчастини наперед. Мовляв, якщо поламається, то купити нове вже не буде де. Втім, в розмові із нами аграрій припустив, що святе місце порожнім однаково не буде, і усі дилери рано чи пізно знайдуть шляхи постачання комплектуючих з-за кордону, навіть за нинішньої складної логістичної ситуації.

І сьогодні бачимо, що багато відомих компаній-дилерів та виробників сільгосптехніки активно взялися за роботу. Так, буквально із перших днів війни на нові рейки стала компанія «Агсолко Україна», яка постачає нові сільгоспмашини та комплектуючі. Це також компанії «Агротерра», «ВФК», «Цеппелін Україна», «АМАКО» та вже багато інших. Своєю чергою, ожили і виробники комерційного транспорту. Нещодавно представництва MAN та Mercedes-Benz вказали на ті свої філії у різних регіонах України, що продовжують працювати, і наголосили, що зроблять все можливе, аби забезпечити фермерів необхідними комплектуючими. І не маємо сумнівів, що нові канали постачання ресурсів знайшли і сотні невеликих регіональних продавців запчастин.

Із всього видно, що процес нормалізації роботи дилерів сільгосптехніки, наскільки це можливо за умов війни, розпочався. Наразі зарано вести мову про те, що роботу галузі стабілізовано і не знаємо, чи вдасться українським аграріям повноцінно відсіятися бодай на 70% площ. Але люди працюють, і працюють докладаючи всіх сил. А отже, все у нас вийде.


Источник: Агробізнес Сьогодні
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024