Сім особливостей електричного Volkswagen ID.3

17:49 10.11.2021
Сім особливостей електричного Volkswagen ID.3

Який електромобіль краще купити? Це питання досить часто постає перед тим, хто бажає пересісти на принципово новий вид персонального транспорту. І не дивно чому – за останні кілька років кількість електричних моделей настільки зросла, що часом очі розбігаються. Одна з найцікавіших пропозицій сьогоднішнього дня – Volkswagen ID.3 Розповідаємо, чому варто придивитися саме до цієї машини.

Нащадок законодавця моди та бестселера

Volkswagen ID.3 – це ідеологічний наступник Volkswagen Golf, що вперше з'явився далекого 1974 року. Цікаво, що у 2013-му німецька марка випустила електричну версію культового моделі під назвою e-Golf, яка була побудована на базі паливного хетчбека та не мала видатні характеристики (навіть АКБ була скромна – на 24,2 кВт*год, хоча у 2016-му дотягнули» до 35,8 кВт*год). А ось ID.3 було створено з нуля як електромобіль. Він першим отримав електричну платформу MEB, яка вже послужила основою для безлічі нових моделей концерну Volkswagen, а в майбутньому на ній будуватимуться навіть електромобілі Ford (в рамках угоди між двома гігантами).

На Volkswagen ID.3 німці покладають великі надії. Він повинен зробити для марки з Фольсбурга приблизно те, що свого часу вдалося моделям Beetle та тому ж Golf.

Німецька якість

У численних оглядах від авторитетних зарубіжних ЗМІ справедливо вказується, що у Volkswagen ID.3 досить скромні матеріали оздоблення інтер'єру. Але все, як кажуть, пізнається у порівнянні. І ось саме в цьому відношенні навіть Tesla відпочиває. Кузовні та салонні панелі VW ID.3 рівно прилягають один до одного, ніяких нерівних стиків та «тремтячих» елементів. Та й взагалі ID.3 в цьому плані – той Volkswagen, якого ми знаємо. Взяти, наприклад, ергономіку. Вона продумана з властивим німцям педантизмом. Перед очима – компактна 5,3-дюймова панель приладів з трьома інформаційними віджетами, трохи лівіше, над дефлекторами центральної консолі – 10-дюймовий тачскрин мультимедіа, за допомогою якого здійснюється керуванням більшою частиною функцій автомобіля.

Антикитайський запас ходу

Останнім часом в Україні користуються великим попитом електромобілі з Китаю. Так, вони звертають на себе увагу доступною ціною (хоча це не завжди так), але найчастіше мають один недолік порівняно з європейськими машинами – «урізаний» та часом навіть відверто недостатній запас ходу. У VW ID.3 такої проблеми немає. Топовий варіант із АКБ корисною ємністю 77 кВт*год здатний проїхати на одному заряді під 600 км. Звичайно, є і простіші версії – з акумулятором на 58 кВт*год та автономністю 430-450 км, та навіть з 58-кіловатт-годинним блоком й пробігом у 330-350 км, проте такі варіанти коштують, відповідно, дешевше.

Спортивний, як Golf GTI та плавний, як Citroen DS

Оскільки VW ID.3 – це електромобіль, весь крутний момент у нього доступний одразу на старті. Що це означає на практиці? Миттєве прискорення. Так, розгін до «сотні» не можна назвати видатним (9,6-7,3 секунд – залежно від версії), проте позначку в 60 км/год машина долає дуже бадьоро – у топової модифікації Pro Performance це якихось 3,4 секунди. А ще ID.3 відмінно входить у повороти та мінімально крениться – за рахунок низького центру тяжкості, зумовленого специфікою розташування тягової батареї (вона знаходиться у підлозі).

А ще у VW ID.3 дуже м'яка та максимально збалансована підвіска (якщо використовувати машину на 19-дюймових колесах та менше). Вона ідеально відпрацьовує асфальтові латки та інші нерівності, що, звичайно, є великим плюсом для наших доріг.

Претензія на кросоверність

Кліренс у VW ID.3 – 150 мм. Це не багато і не мало. І все б нічого, якби електромобіль не мав коротких звисів і пластикових накладок на порогах. Ці два факти певною мірою дозволяють йому претендувати навіть на конкуренцію з крос-хетчами.

Міський автомобіль з простором середньорозмірного седана

Ось тут варто сказати спасибі згаданій платформі MEB. Завдяки їй, VW ID.3 талановито поєднує габарити Golf із практичністю Passat. При довжині у 4,6 м та колісній базі у 2,76 м (така відстань між осями зазвичай якраз у середньорозмірних седанів) автомобіль має величезну кількість простору як спереду, так і ззаду (хоча цьому також посприяли відсутній тунель та високий дах).

А ще у VW ID.3 висока посадка, великий кут нахилу лобового скла, додаткові віконця у стійках та неймовірно короткий капот (оскільки там немає двигуна), що забезпечує хороший огляд та можливість легкого паркування у вузьких місцях.

Власник виділятиметься в потоці

Volkswagen ID.3 продається з 2020 року, незважаючи на це, він все ще є «рідкісним птахом» на вітчизняних дорогах (в Україні такі машини можна перерахувати на пальцях). Однак якщо сама модель справді перебуває ще у статусі ексклюзива, то виробника ми знаємо добре. І можемо йому довіряти.

Придбати Volkswagen ID.3 можна в автосалоні Next Car. Наразі в наявності є два екземпляри – у версіях ID.3 ST Pro Performance та ID.3 Pro S Max (сертифіковані, європейського складання). Також такі електромобілі доступні на замовлення. На автомобілі надається заводська гарантія на 2 роки без обмеження пробігу, а на батарею – 8 років або 160 000 км пробігу залежно від того, що настане раніше. За більш детальною інформацією звертайтесь до автосалону Next Car.


Источник: NEXT CAR
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024