А чи знали ви про те, що Тесла зі Сполучених Штатів відрізняється від такого ж електрокару, виготовлено під європейський ринок? Різниця між ними буде не тільки в оптиці.
Американське законодавство в сфері автомобільного транспорту відрізняється від нашого. Відповідно і вимоги до машин, що виготовляються для збуту на місцевий ринок, будуть різними.
Головні відмінності між «європейкою» і «американкою» полягають в наступному:
Американський роз'єм для заряду батареї Тесла
А так виглядає зарядний порт європейського зразка
Tesla з Америки має однофазний зарядний порт. Це власний порт Тесла, постійний і змінний струми надходять через одні й ті самі контакти гнізда. Це типовий американський підхід, практичний і ергономічний - правда, не надто зручний для використання в Європі. Потужність - до 7 кВт/год, тривалість повного заряду - від 12 до 15 годин.
Альтернативні і більш швидкі варіанти відновити запаси енергії:
В свою чергу європейські екземпляри мають 3-фазні зарядні пристрої. Їх потужність коливається від 16 до 22 кВт/год, а тривалість заряду становить всього 4-6 годин. Як і для Тесла з Америки, можна заряджатися за допомогою Chademo — або CCS Combo Type 2 (100 кВт/год).
Такої опції немає в Європі. У будь-який момент ви можете дізнатися все, що вас цікавить стосовно машини: скільки разів вона проходила ТО, чи мали місце ремонтні роботи, чи відкривалися подушки безпеки тощо.
Сервіс, за допомогою якого можна отримати цю інформацію, називається CARFAX. Звичайно, в даному випадку мова йде про вживані Тесли.
Аби перевірити європейський автомобіль на предмет прихованих пошкоджень, вам потрібно фізично перебувати в одній з європейських країн. Є альтернативний варіант: звернутися по допомогу до компанії-посередника, яка має своїх представників в Європі. Вони зможуть перевірити Теслу на наявність прихованих пошкоджень до того, як ви за неї розрахуєтесь.
Ще один важливий момент, який стосується старих електромобілів: авто з американського аукціону не має гарантії. Увесь транспорт, що потрапляє на торговельні майданчики, в цій країні вважається списаним. В якості підтвердження цього машина отримує Salvage Certificate, в якому вказана причина списання. Наприклад, вона була знайдена поліцією після вкрадення або за американськими мірками кепсько відремонтована і тепер «не підлягає відновленню».
На європейський вторинний ринок гарантія поширюється і ви зможете полагодити Tesla, придбану в Німеччині чи Нідерландах, в одній з країн континенту.
У Tesla з Америки замість звичайної сім-карти використовуються віртуальні eSIM. І навіть якщо в таку машину ви спробуєте вставити українську сім-карту, інтернет працювати не буде: для цього потрібно змінити конфігурацію автомобіля з американської на європейську.
Ви можете зробити це в TESLAONE: компанія спеціалізується на продажі та обслуговуванні електромобілів цієї марки. Тут знають все про Тесла і допоможуть вам підібрати найкращий варіант автомобіля зі Штатів чи Європи! Компанія має власний автосалон у Києві, де ви можете пройти тест-драйв будь-якої моделі Тесла.
Стабільний інтернет для Tesla - не розкіш, а необхідність. Адже машина отримує всі оновлення «через повітря», і якщо не підключати її до мережі якийсь час, то вона втратить сертифікат. Його доведеться відновлювати, а це довгий і малоприємний процес.
За замовчуванням в Tesla з США стоять карти Північної Америки. Без європейської навігації ви не зможете побудувати маршрут і відповідно не зможете користуватись автопілотом.
У той же час у «зірково-смугастих» більше можливостей для автопілоту. Наприклад, при активному автопілоті потрібно буде торкатись керма приблизно раз на 20 кілометрів. У той час як на електрокарах європейського виробництва ви повинні будете робити це кожні 20 секунд.
Як і всі автомобілі зі Сполучених Штатів, Тесла відрізняється оптикою: у неї інше розсіювання світла, також вона оснащується червоними задніми покажчиками повороту. Для експлуатації такого транспортного засобу в Україні вам потрібно буде пройти сертифікацію.
Ну і головна відмінність Тесла з США - це ціна: на одному зі страхових аукціонів ви можете придбати електромобіль з пробігом на 15% і навіть 20% дешевше, ніж в Європі або на нашому внутрішньому ринку. Якщо ж йдеться про нову Tesla, то в Україні вигідніше замовити її в одній з європейських країн - Німеччини або Польщі.