Вчора Лука де Мео і команда бренду Renault поділилися своїм баченням бренду: це лідерство в переході на альтернативні джерела енергії, передові позиції в сфері сучасних технологій і послуг, більш стійка і відповідальна стратегія роботи.
Бренд Renault входить в нову епоху, щоб принести в європейську автомобільну галузь сучасні віяння.
Nouvelle Vague перетворить Renault в бренд IT-рішень, послуг і чистої енергії за рахунок розробки більш ефективних автомобілів для повсякденного використання і більш стійких рішень мобільності. Це повністю відповідає внутрішньому світовідчуттю компанії, яка йшла в ногу з часом протягом усього 20 століття, розробляючи інноваційні, виключно сучасні автомобілі на кожному етапі свого розвитку. У 2021 році Renault ще активніше прагне відповідати очікуванням ринку, представляючи безвуглецеві, безпечні і масштабовані рішення мобільності, відповідні актуальним потребами клієнтів.
На першій конференції Renault Talk Лука де Мео ще раз підтвердив напрямок розвитку бренду, яке лежить в основі плану Групи «Ренолюція» (Renaulution):
Протягом усієї своєї історії бренд Renault регулярно міняв візуальний стиль. Однак одна річ залишалася незмінною з 1925 року: моментально впізнаваний ромб Renault, який перетворився на справжній символ бренду.
Остання його версія з'явилася в 1992 році і, незважаючи на оновлення в 2015 році, вже стала застарівати. Оскільки бренд активно працює на міжнародному ринку і в різних сферах, недавно був представлений більш сучасний і динамічний логотип, який служить нашій головній меті: показати бренд Renault якомога ближчим до людей і їх цінностям. Новий логотип з лаконічним дизайном без типограм і підписів має розімкнуту геометрію, яка відображає відкритість і прозорість бренду.
У розробці логотипу брали участь консультанти Landor & Fitch. З наступного року новий ромб почне з'являтися на всіх автомобілях Renault і в нашій дилерській мережі, а до 2024 року він буде використовуватися у всій лінійці Renault.
Жиль Відаль, директор з дизайну бренду Renault, показав зображення логотипу в тому вигляді, в якому він з'явиться на задніх дверях нового Megane E-TECH Electric при виході на ринок в 2022 році.
Жиль Відаль також представив нові візуальні рішення для інтер'єру, які роблять перебування всередині автомобіля ще більш комфортним:
За словами Арно Беллоні, віце-президента з міжнародного маркетингу бренду Renault, епоха Nouvelle Vague також втілюється в рекламі бренду. Вона насичена творчими ідеями і сучасними рішеннями та включає ряд найбільш пам'ятних моментів, пов'язаних з брендом: Renault Fuego, кавер-версії класичних хітів, таких як Johnny & Mary, або велоджерсі Renault-Gitane, що з'явилася в нещодавній рекламі Captur E-TECH Hybrid.
Новий стиль бренду вже став основою рекламних кампаній і комунікації Renault. А в наступному місяці відповідно до нього оновляться веб-сайти бренду.
Маючи за плечима понад 10 років досвіду і майже 400 000 проданих автомобілів, бренд Renault є лідером європейського ринку електромобілів. Завдяки своїм компетенцій у сфері електричного транспорту бренд Renault розширив лінійку електрифікованих автомобілів, включивши в неї гібридні версії та гібридні версії, що підзаряджаються, своїх головних моделей на ринку.
Скориставшись своїм досвідом у Формулі-1, Renault розробила унікальну модульну гібридну технологію E-TECH, захищену більш ніж 150 патентами. Вона лежить в основі гібридних моделей і гібридних моделей, що підзаряджаються, та пропонує кращу енергоефективність, максимальне задоволення від водіння і скорочення викидів CO2 і витрати палива.
У 2020 році ця революційна технологія була реалізована в трьох ключових автомобілях бренду, що дозволило познайомитися з можливостями електромобілів практично всім бажаючим:
У 2021 році на ринок вийшли Arkana та Captur E-TECH Hybrid, а також Megane Sedan E-TECH Plug-In Hybrid. Таким чином, у бренда Renault тепер є лінійка електрифікованих автомобілів з шести моделей гібридних і гібридних, що підзаряджаються, з технологією E-TECH.
Жиль ле Борнь, виконавчий віце-президент Renault Group з інженерних розробок, підтвердив, що бренд готується представити гібридні версії E-TECH і в майбутніх поколіннях своїх моделей.
Зокрема, в сегменті C-SUV, з'явиться новий 1,2-літровий 3-циліндровий двигун, який у поєднанні з електромотором складе силову установку для гібридної моделі потужністю в 200 к.с. у 2022 році, а в 2024 році його 240-сильна версія буде представлена ??для повнопривідного гібрида.
Завдяки унікальній повністю гібридній платформі Arkana руйнує ринкові стереотипи і голосно заявляє про свої амбіції в глобальному C-сегменті. Перший купе-кросовер в масовому сегменті поєднує задоволення від водіння, комфорт і просторий салон.
Яскрава індивідуальність та оригінальний стиль доповнені повністю гібридною силовою установкою, що робить його не схожим ні на один інший автомобіль в цьому сегменті:
Новий Renault Arkana E-TECH Hybrid був схвально прийнятий клієнтами, в травні на нього було отримано понад 6000 замовлень в Європі, а в широкому продажі він з'явиться в червні.
Kangoo, який став справжньою класикою з моменту свого виходу в 1997 році, повертається. У новому Kangoo поєднується елегантність, просторий салон і технологічність. Цей міцний, але динамічний багатоцільовий автомобіль володіє максимально можливої ??місткістю з трьома повнорозмірними сидіннями на задньому ряду та пропонує безліч відсіків для розміщення речей загальним обсягом 49 л. Його величезний багажник має об’єм від 775 л до 3500 л з прибраними сидіннями другого ряду. У стандартний комплект обладнання входять чотирнадцять нових систем допомоги водієві, що забезпечує найкращий рівень безпеки.
Новий Kangoo буде доступний у версіях з 5 і 7 сидіннями. А з 2022 року новий Kangoo з'явиться і у вигляді повністю електричної моделі E-TECH.
Фабріс Камболів, віце-президент Renault з продажів та операційної діяльності, знову підтвердив комерційні пріоритети бренду:
Renault пишається своїм французьким корінням, але разом з тим є і міжнародним брендом. Модель за моделлю і ринок за ринком бренд Renault перебудовує свою бізнес-модель. Кінцева мета - підвищення прибутковості від продажів автомобілів та підготовка покоління нових продуктів для завоювання нових ринків.
За кордоном бренд Renault інвестує в традиційно перспективні для себе ринки, де у нього сильні позиції: Бразилія, Росія, Туреччина та Індія, намагаючись при цьому контролювати ризики.
У Європі Renault і раніше, покладається на свої ключові ринки - Францію, Іспанію, Італію, Німеччину і Великобританію - представляючи ще більш цікаву лінійку і чітку стратегію розвитку: це використання технології E-TECH для завоювання лідерства на ринку електрифікованого транспорту та підвищення ринкової частки в C-сегменті і в сегменті комерційних автомобілів.
На крилах нової епохи Nouvelle Vague бренд Renault досягає результату і рухається вперед.