Toyota представляє новітній Highlander Hybrid - гібридну версію легендарного кросовера Highlander, доступного на ринку з 2010 року. При створенні новинки виробник застосував свій величезний досвід в області гібридних технологій та розробки кросоверів, а також опирався на традиційні принципи якості й надійності, якими пишається Toyota.
Highlander Hybrid поєднує елегантність кросовера з брутальною потужністю позашляховика. Завдяки архітектурі платформи Toyota TNGA-K автомобіль також вирізняється чудовою місткістю. Новинка втілює всі переваги великого кросовера Toyota: салон на 7 місць, виняткову керованість та високий рівень безпеки завдяки потужній гібридній силовій установці, а також вражаючий баланс потужності та рівня викидів CO2.
Highlander Hybrid вирізняється могутнім силуетом, який підкреслюється широкими колісними арками і трапецієподібною формою верхньої та нижньої радіаторних решіток. Затемнені стійки додають автомобілю динаміки, а 20-дюймові металеві легкосплавні диски роблять його ще елегантнішим. Новий Highlander Hybrid доступний у 8 кольорах кузова.
Будучи справжнім семимісним автомобілем з широкою колісною базою у 2 850 мм, Highlander Hybrid має просторий третій ряд та зручний доступ до нього для двох дорослих пасажирів. Датчик відчинення багажника забезпечує безконтактний доступ до великого багажного відділення об’ємом у 658 літрів (у 5-місній конфігурації). А повністю склавши другий та третій ряди, об’єм багажника можна збільшити до 1 909 літрів. Окрім того, у салоні розміщено великі відділення для зберігання речей, а також додаткові електричні розетки і USB-роз’єми в першому та другому рядах.
Якісне оздоблення та м’які на дотик матеріали, використані в салоні, роблять перебування в автомобілі надзвичайно комфортним. Серед цікавих елементів інтер’єру - тризонний клімат-контроль, обігрів передніх і задніх сидінь та вентиляція передніх сидінь, проєкційний дисплей, аудіосистема JBL з 11 динаміками від Harman, бездротова зарядка телефону, а також цифрове дзеркало заднього огляду. Салон Highlander Hybrid доступний у «Чорному» та «Сірому» кольорах*.
Highlander Hybrid оснащено гібридною силовою установкою четвертого покоління. Вона поєднує в собі 2,5-літровий бензиновий двигун Hybrid Dynamic Force**, який працює за циклом Аткінсона, передній і задній електромотори з AWD-i (інтелектуальною системою повного привода), а також нікель-метал-гідридний акумулятор, розташований під другим рядом сидінь. Система забезпечує плавне і потужне прискорення, високий відсоток руху на електротязі, а також можливість рухатися на електротязі на швидкості до 125 км/год.
Загальна потужність системи у 245 к.с. дозволяє Highlander Hybrid розганятися від 0 до 100 км/год усього за 8,5 с, а також розвивати максимальну швидкість у 180 км/год. Середня витрата пального становить 5,6 л/100 км***. Гібридна силова установка допомагає забезпечити оптимальний баланс потужності та рівня викидів CO2 для автомобілів цього сегмента.
У Highlander Hybrid наявні наступні режими водіння - ECO, NORMAL, SPORT та позашляховий режим TRAIL.
Загальну ефективність двигуна та економію пального також забезпечує поєднання великого діаметра циліндра двигуна і ходу поршня та інноваційна система охолодження.
Highlander Hybrid працює напрочуд плавно та безшумно. Цього вдалося досягти завдяки новій конструкції гібридної силової установки, використанню акустичного вітрового та передніх бокових стекол, шумоізоляції стелі, панелі приладів і підлоги, а також обшивці колісних арок та багажного відділення.
Поліпшеній маневреності нового кросовера сприяє легкий жорсткий кузов і низький центр ваги.
Система AWD-i в Highlander Hybrid оснащена нещодавно розробленим заднім електродвигуном для поліпшення максимального крутного моменту на задніх колесах. Він розвиває 121 Нм крутного моменту та здатен передавати до 1 300 Нм крутного моменту на задні колеса. Така система підвищує продуктивність автомобіля при розгоні з нуля, прискоренні та русі слизькою дорогою.
Окрім того, автомобіль може похизуватися удосконаленими аеродинамічними показниками. Зокрема, кузов нового кросовера має оптимальну обтічну форму, що дозволяє автомобілю «літати» дорогами.
Новий Highlander Hybrid оснащений низкою провідних технологій активної безпеки Toyota Safety Sense****. Вони покликані запобігти зіткненням на дорозі або пом’якшити їхні наслідки.
Toyota Safety Sense включає інтелектуальний адаптивний круїз-контроль із повним діапазоном швидкостей (ACC-i) з системою розпізнавання та інформування про дорожні знаки (RSA); систему допомоги утримання авто в смузі руху (LTA); систему попередження про з’їзд зі смуги руху з функцією повернення у смугу руху (LDA); автоматичне дальнє світло (AHB); а також оновлену систему попередження про загрозу фронтального зіткнення з функцією автоматичного гальмування та розпізнавання пішоходів (PCS), що розпізнає пішоходів (удень та вночі) і велосипедистів (удень).
До останньої додано декілька нових функцій, а саме: виявлення зустрічного транспортного засобу вдень, екстрене рульове управління (ESA), допомога при повороті на перехресті (ITA).
Функція екстреного рульового управління може активуватися одночасно з передаварійним автоматичним гальмуванням у разі можливого зіткнення автомобіля з пішоходом, велосипедистом або транспортним засобом, а також вмикатися, якщо водій робить різкий маневр, аби уникнути зіткнення та покращити керованість автомобіля. А функція допомоги при повороті на перехресті надсилає попередження та вмикає автоматичне гальмування, якщо водій повертає вліво або вправо перед транспортним засобом або пішоходом.
Система інтелектуального адаптивного круїз-контролю (ACC)**** у новому Highlander Hybrid забезпечує максимально комфортне рульове кермування, під час якого система дотримується заданої швидкості, зменшує швидкість перед транспортним засобом, що пригальмовує попереду, а також відновлює задану швидкість, коли цьому немає завад. ACC також відтепер зменшує швидкість при поворотах.
Система допомоги утримання авто в смузі руху забезпечує комфортне кермування навіть на автомагістралях із великою кількістю поворотів та при інтенсивному трафіку. У разі виявлення відхилення від смуги руху система може вмикати рульове управління, щоб допомогти водію уникнути з’їзду. Активована система ACC призначена для того, щоб автомобіль залишався у центрі смуги руху.
Серед вдосконалень системи LTA - швидша реактивація після зміни смуги руху; збільшений кут вивертання керма для протидії заносу при обгоні великих вантажних автомобілів; а також забезпечення стійкості автомобіля.
Поєднуючи характеристики потужного позашляховика та прогресивного кросовера, сучасний Toyota Highlander Hybrid з новітньою гібридною установкою забезпечує вражаючі продуктивність, рівень викидів та надійність. А комфортний і просторий семимісний салон дозволяє перетворити кожну поїздку на справжнє задоволення.
Он-лайн консультація:
* Наведені тут і далі назви комплектацій та кольорів кузова/салону є суто умовними, використовуються винятково заради зручності в розподілі наборів параметрів автомобіля та можуть відрізнятися або бути відсутніми в інших документах або матеріалах.
** Значення вказане умовно та може незначною мірою відрізнятися від робочого об’єму двигуна. Більш детальна інформація наявна в офіційних дилерів Toyota.
*** Дані отримано в ідеальних умовах без урахування індивідуальної манери керування автомобілем, якості дорожнього покриття та інших умов (дорожніх, погодних тощо). Показники можуть суттєво відрізнятися від зазначених та визначаються лише експериментальним шляхом.
**** Електронні системи є допоміжними та за жодних обставин не можуть замінити водія, який завжди є відповідальним за безпечне керування. Перед початком руху водій повинен ознайомитися з експлуатаційною документацією та впевнитися в безпечності обраного прийому керування.