Наразі триває фінальне тестування першого електричного Porsche Taycan у кузові Cross Turismo. Розширена програма випробувань відбувалася у Німеччині, на Північному кільці траси для перегонів Нюрбургринг Нордшляйфе та на треку Гран-Прі у Хокенхаймі. А також на тестових майданчиках по всьому світі, зокрема у місті Нардо на півдні Італії. Taycan Cross Turismo випробували й на незвичних маршрутах на півдні Франції та у Піренеях. Тестовий майданчик Дослідницького центру у Вайссаху запропонував ще одне випробування на змодельованій сафарі трасі. Прототипи Taycan Cross Turismo здолали випробування загальною відстанню у 998 361 кілометр. Це однаково, що перетнути Земну кулю по екватору 25 разів.
З початку цього року, одночасно з фінальними випробуваннями, ще прихований від аудиторії Taycan Cross Turismo бере участь у всесвітньому випробувальному турі з представниками ЗМІ. Лише за 6 тижнів прототип кросовера Taycan відвідав 5 найбільших ринків: США, Велику Британію, Норвегію, Нідерланди та Німеччину.
Нова модифікація отримала усі сильні сторони спорткара Taycan: виняткові робочі характеристики та значний запас ходу. Шасі з повним приводом та налаштовувану пневмопідвіску. Збільшено висота салону для пасажирів заднього ряду та об’єм багажника. Комплектацію та простір детально оптимізували. Для виготовлення моделі у натуральну величину, фізичного представлення інтер’єру та повної функціональності знадобилося 650 годин робіт із дизайну, розробки електроніки та узгодження. І ще 1 500 годин роботи у цеху до повного завершення.
«Звісно, під час розробки Taycan Cross Turismo ми могли використовувати досвід зі спортивним седаном Taycan. Найскладніше було поєднати спортивний характер з функціональністю на бездоріжжі, - відзначив віце-президент модельного ряду, Стефан Векбах. - Taycan Cross Turismo повинен мати високу продуктивність на трасі для перегонів і позашляхові можливості, щоб здолати кам’янисті ділянки, бруд і гравій».
Умови останніх змоделювали на майданчику для випробувань на витривалість - Endurance Testing Ground - у Дослідницькому центрі Вайссаха. П-н Векбах підкреслив вражаючі результати, та все ж Taycan Cross Turismo - це не автомобіль для офф-роуду, а модель для комфортного руху дорогами та легким бездоріжжям.
У Porsche електричні автомобілі повинні проходити таку ж інтенсивну програму випробувань, як і спорткари з двигунами внутрішнього згоряння. Окрім демонстрації продуктивності, програма має підтвердити придатність для щоденної експлуатації за будь-яких кліматичних умов. Особливо складні завдання - заряджання батареї або контроль температури двигуна чи інтер’єру за екстремальних температур - є додатковими аспектами для перевірки електричних моделей. Інші цілі інженерів типові для Porsche: робочі характеристики на треку для перегонів, проходження повторюваних ділянок прискорення на максимальній швидкості, долання відстані, яку в середньому щодня проїжджає авто.
Розширене випробування проводять і в лабораторії та на випробувальних стендах, воно охоплює перевірку та вдосконалення аеродинаміки. Саме так модель Taycan Cross Turismo боролася з бурею в аеродинамічній трубі упродовж 325 годин. А спортивний седан Taycan провів там 1 500 годин у процесі розробки.
Спеціально для цієї моделі Porsche розробив новий пристрій для перевезення велосипедів на фаркопі. Він також пройшов виснажливу програму тестування зі складними дорожніми трасами та тестами на динаміку керування. Водночас це нові стандарти управління, ергономіки, безпеки і стабільності, адже ширше обладнання дозволяє перевозити декілька електричних велосипедів.
Автомобіль Porsche Taycan випустили у версії спортивного седану наприкінці 2019 року, а новий Taycan Cross Turismo поєднує електричну функціональність із ще більшим комфортом в щоденному використанні. Це і більш активний спосіб життя, що привабить багатьох шукачів пригод. Taycan Cross Turismo з’явиться в Україні влітку 2021 року.
У 2020 році компанія Porsche AG доставила клієнтам більше 20 000 електричних спорткарів Taycan, а в Норвегії на цю модель припадає 70 % продажів усіх Porsche. Taycan вже отримав більше 50 міжнародних нагород, найбільше на ключових ринках у Німеччині, США, Великій Британії та Китаї. Новий Taycan із заднім приводом відзначили у Книзі рекордів Гіннеса за найдовший дрифт на електромобілі - безперервно він проїхав боком 42,171 кілометра.
Всесвітня онлайн прем’єра першого електричного кросовера Porsche Taycan Cross Turismo відбудеться 4 березня о 16:00 (центральноєвропейський час) на сторінці newstv.porsche.com
Taycan: споживання енергії у комбінованому циклі 28,7 ? 26,2 кВт?год/100 км; викиди CO2 0 г/км
Значення споживання та викидів CO2 визначені відповідно до нової всесвітньої Гармонізованої процедури випробувань легких транспортних засобів (WLTP). Виведені з цього значення NEDC продовжують визначати. Ці значення не можна порівнювати зі значеннями, отриманими згідно з процедурою вимірювання NEDC, що застосовувалася до цього часу.
Ближайший дилерский центр Porsche в Украине