Суперкар Ford GT працює в п’яти режимах керування

15:41 29.03.2017
Суперкар Ford GT працює в п’яти режимах керування

Новий Ford GT оснащений п’ятьма режимами керування, які дозволяють водіям оптимально використовувати всі можливості 647-сильного* суперкара з вуглеводного волокна, пристосовуючись до умов на дорозі або гоночній трасі.

Доступні такі режими керування:

Прислухавшись до коментарів і побажань власників суперкарів, підрозділ Ford Performance створив автомобіль Ford GT, простий у щоденному керуванні та просто неймовірний на гоночній трасі.

«Ми зосереджували увагу на простоті вражень, — розповів Дерек Бір (Derek Bier), менеджер Ford GT. — Вкрай важливо було оптимізувати автомобіль для роботи практично в будь-яких ситуаціях, адже забезпечення приємних вражень від керування для водіїв завжди було для нас на першому місці».

Кожен з режимів керування спеціально налаштований для певного середовища. Скориставшись досвідом гоночної програми Ford GT, відділ Ford Performance виділив кожному режиму унікальний дисплей на панелі інструментів, пріоритет елементів на якому відповідає обраному режиму, таким чином покращуючи загальні враження від керування.

«Зі зміною режиму змінюються певні електронні, механічні та аеродинамічні компоненти», — пояснив Нік Терзес (Nick Terzes), відповідальний інженер Ford GT.

Просто повернувши шкалу на кермі, створеному в стилі Формули-1, можна майже моментально перетворити суперкар з авто, готового долати каньйони, на повністю функціональний гоночний автомобіль, налаштований на роботу на максимальній швидкості та з максимальною притискною силою.

Також у Ford GT встановлена прогресивна, проте проста у використанні система керування стартом, яка завжди забезпечує оптимальне зчеплення для ідеального рушання. Хоча ця система розроблена спеціально для використання на треку, працює вона в усіх режимах, окрім Wet. Активація системи здійснюється на екрані панелі приладів за допомогою контрольної панелі керма. Під час активації системи на панелі з’являється біла іконка «LC». У цей момент водій натискає лівою ногою на педаль гальма і повністю відпускає педаль акселератора правою. Якщо система готова до роботи, іконка «LC» змінює колір на зелений, а водій знімає ліву ногу з гальма, дозволяючи Ford GT рушити з місця і набрати швидкість.

Режим Normal

В режимі Normal кліренс Ford GT встановлюється на рівні 120 міліметрів, що дозволяє комфортно справлятися зі штучними нерівностями, вибоїнами та нахилом дороги. Робота дросельної заслінки та коробки передач налаштована для стандартного керування, а параметри антипробуксовувальної системи та контролю курсової стійкості змінювати не можна.

Заднє крило автоматично розкладається для покращення аеродинаміки при досягненні швидкості 145 км/год (90 миль/год) і складається при зниженні до 130 км/год (81 миля/год). Також крило розгортається і виконує роль повітряного гальма, якщо датчики виявляють агресивне гальмування.

В режимах Normal і Wet доступна функція комфортної підвіски. Натиснувши кнопку «Comfort», водій зможе пом’якшити рух на розбитих дорогах завдяки налаштуванню стискання та зворотнього ходу амортизаторів — і все це без негативного впливу на контрольованість.

Режим Wet

Режим Wet активує налаштування режиму Normal за замовчуванням, проте регулює чутливість дросельної заслінки, таким чином допомагаючи водіям справлятися з поганим зчепленням на дорогах під час дощу і забезпечуючи кращу стабільність.

Режим Sport

Режим Sport регулює роботу дросельної заслінки, підвищуючи ефективність 3,5-літрового двигуна EcoBoost V6 з подвійним турбонаддувом і системи запобігання провалам тяги на низьких обертах. Система запобігання провалам тяги на низьких обертах розроблена для гоночного автомобіля Ford GT, який є переможцем перегонів у Ле-Мані. Система підтримує постійну роботу турбокомпресорів для нагнітання тиску в будь-який потрібний момент.

Налаштування курсової стійкості та антипробуксовувальної системи можна змінювати за допомогою системи AdvanceTrac®, яка дозволяє налаштовувати три додаткові показники. Параметри широкого заносу, повороту навколо вертикальної осі та надлишкового повертання керма дозволяють водіям розширити досвід керування автомобілем Ford GT і більше дізнатися про його динамічні характеристики.

Кліренс залишається на рівні 120 міліметрів, а функція комфортної підвіски неактивна.

«Калібрування показників за бажанням водія стає агресивнішим — найменші зміни в налаштуваннях роботи дросельної заслінки відчутно пришвидшують розгін, — додав Терзес. — Пришвидшилося також перемикання передач, а зчеплення відключається та підключається стрімко, забезпечуючи максимальний розгін. Використовуючи режим Sport на треку, водії можуть очікувати від авто з такими налаштуваннями прекрасних результатів».

Режим Track

Якщо режим Sport можна успішно використовувати на багатьох гоночних трасах, зокрема тих, які потребують більшої висоти кліренса, то режим Track призначений виключно для перегонів.

Під час перебування на піт-лейн із коробкою передач у режимі паркування повертання шкали активує гідравлічну систему, яка зменшує кліренс на 50 міліметрів. Коефіцієнти жорсткості ресор підвищуються, амортизація налаштовується на найжорсткіший режим. Розгортається заднє крило із захисним фланцем, а аеродинамічні отвори спереду закриваються, забезпечуючи максимальну притискну силу. Все це відбувається менше, ніж за дві секунди.

«Цей режим призначений лише для використання на треку, — повідомив Терзес. — Керування відрізняється навіть від режиму Sport, дуже відрізняється. У цьому режимі кожен аспект автомобіля оптимізований для роботи саме на треку».

Режим V-Max

У режимі V-Max, назва якого походить з професійного жаргону інженерів і означає «максимальна швидкість», кожна функція налаштована таким чином, щоб забезпечити максимально швидкий рух Ford GT.

Висота кліренсу така ж, як і в режимі Track, проте аеродинамічні елементи складені, щоб мінімізувати опір. Контроль курсової стійкості залишається активним, допомагаючи автомобілю рухатися вперед по прямій. Режим V-Max можна активувати тільки тоді, коли авто знаходиться в нерухомому стані або в режимі парковки.

«Зрештою, режим V-Max створений з єдиною метою — допомогти автомобілям GT досягти максимальної швидкості на прямолінійних ділянках. І він працює», — зауважив Терзес.

* Показники для США, європейські показники очікують сертифікації.

** Щоб вибрати цей режим, автомобіль повинен знаходитися в режимі паркування (P).

За додатковою інформацією про Ford GT перейдіть за посиланням www.fordgt.com.


Источник: WINNER.ua
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015