Компанія Ford протестувала великоформатний тривимірний друк

13:40 24.03.2017
Компанія Ford протестувала великоформатний тривимірний друк

Ford Motor Company розглядає можливість друку великих цільних автомобільних деталей на зразок спойлерів у якості прототипів або для майбутнього виробництва. Компанія стала першим виробником автомобілів, що задіяв у виробництві друк 3D-принтером Stratasys Infinite Build.

Система Stratasys Infinite Build підходить для друку автомобільних деталей практично будь-якої форми та довжини, а тому може здійснити прорив у виробництві автомобілів, оскільки здатна забезпечити ефективніший та доступніший спосіб виготовлення інструментів, деталей прототипів чи компонентів у малих обсягах а також персоналізованих деталей.

«Завдяки технології Infinite Build ми отримали можливість друкувати кріплення та компоненти, що значно спрощує процес повторного конструювання, — пояснює Еллен Лі (Ellen Lee), технічний керівник відділу досліджень аддитивного виробництва компанії Ford. — Ми раді, що стали одними з перших, хто отримав доступ до нової технології компанії Stratasys. Вона допоможе спрямувати розвиток друку великих деталей для застосування в автомобільній промисловості у відповідності до встановлених там вимог».

Нова система тривимірного друку розташована в дослідницько-інноваційному центрі Ford у Дірборні.

Перспективна технологія виробництва

Тривимірний друк стає все ефективнішим і доступнішим. Компанії використовують цю перспективну технологію у виробництві продукції різноманітних галузей, від аерокосмічної до освіти та медицини. За даними Global Industry Analysts Inc., масштаби застосування тривимірного друку починає зростати завдяки останнім технологічним розробкам, новим сферам використання та державній підтримці. Очікується, що до 2020 р. прибутки світового ринку тривимірного друку сягнуть 9,6 млрд. доларів.

У майбутньому тривимірний друк зможе принести значну користь автомобілебудівній галузі, зокрема завдяки можливостям виготовлення надлегких деталей, які допоможуть підвищити економію пального. Наприклад, спойлер, виготовлений за допомогою тривимірного друку, може важити вдвічі менше, ніж його сьогоднішній еквівалент.

Окрім того, тривимірний друк значно вигідніший для виготовлення деталей, необхідних у невеликих кількостях, наприклад, прототипів або спеціальних деталей. У майбутньому компанія Ford зможе також використовувати цю технологію для створення великих інструментів і кріплень, а також персоналізованих компонентів для клієнтів.

Як це працює

Характеристики деталей передаються зі спеціальної конструкторської комп’ютерної програми на комп’ютер принтера, який аналізує креслення. Далі пристрій починає роботу, друкуючи один шар матеріалу за раз — у нашому випадку це пластик. Після цього починається накладання шарів для створення закінченого тривимірного об’єкта.

Якщо система виявляє, що резервуар із сировиною порожній, механічний маніпулятор автоматично замінює його на новий. Завдяки цьому принтер може працювати без втручання годинами і навіть днями.

Переваги тривимірного друку

Хоча тривимірний друк наразі недостатньо швидкий для серійного виробництва у великих масштабах, цей спосіб значно вигідніший для виготовлення деталей, необхідних у невеликих кількостях, таких як прототипи або спеціальні деталі для гоночних автомобілів. Крім того, такі компоненти, що не обмежені вимогами процесу масового виробництва, можна більш раціонально конструювати відповідно до необхідних функцій.

Використовуючи традиційні методи, інженер створює комп’ютерну деталь і може місяцями чекати на виготовлення прототипу інструмента. Завдяки тривимірному друку компанія Ford може створити ту саму деталь за декілька днів та зі значно нижчими витратами. Наприклад, прототип нового впускного колектора можна виготовити всього за кілька днів замість місяців, при цьому витрати будуть значно меншими.


Источник: WINNER.ua
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024